15 Haziran 2009 Pazartesi

Yeni nesillerin niye giderek daha psikopat olduğunu mu merak ediyordunuz?

Şaka bu heralde diye düşündüm görür görmez...
Hayır öncelikle çocuğunuza kelime anlamı ile nasıl açıklarsınız?? Hadi kelime anlamından geçtik, yeni nesil zaten herşeye erişimi kolaylaşmış bir nesil, o yüzden kelimeyi, anlamını, yaratacağı etkileri biliyordur diyelim...Peki ya görünüşü?Çocuğunuzun elinde şeytan kıvamı ve kıyafetinde Barbitch'i düşünebiliyor musunuz?
- Nedir elindeki kızım?
- BarBitch
- Adı ne?
- Natasha (bu isimle de hiç bir alıp veremediğim yok, ama bu da bizim neslin etkileşimi ve hafızalara kazınan tekerlemesi "Natasha, gel benimle yat aşa")
VEYA
- Nedir elindeki kızım?
- BarBitch
- Adı ne?
- Kara Dul
Biz mi nesilce çok saftoriktik, imkan yoktu da ar-ge mi yapamıyorduk, yoksa hayal dünyamız ve üretim dünyası mı daha yolun çok başındaydı??İllaki bizim oyunlarımızda da kötü ve iyi olurdu, kötüler bir şekilde cezalandırılır, iyiler genelde kazanırdı...
Genelde diyorum çünkü kötüyü oynatan,bizden yaşça büyükse, sıkardı "İyiler hep kazanır" geyikleri... Yok inat eder, illaki kazandırmaya çalışırsak, çoğunlukla iyinin ezilmesi, ısırılması, dayak yemesi gibi aksiyonlarla sona ererdi oyun, ki sırtımda halen daha aptal bir penguen yarışından kalan diş izleri vardır!!Geri alıyorum, aslında hiç de aptal bir penguen yarışı değildi... O penguenlerin bıızzztt bızzt yaparak merdivenleri çıkmasına, kayarak aşağı inmesine, buz dağı etkisi yaratan yapıştırmalarına bayılırdım! Noldu acaba bu oyuncak, araştırmak lazım...
Sadedddd!!!!
Evet saded ve sonla ilgili sorunlarım var benim!!Demek istediğim şu ki, playdoo oyun hamurlarının yerini Digitürk çocuk TV ve onun zararlı ışınlarına, Barbie ve Ken'lerin yerini Barbitch ve Kenpezo'lara, saklambaç, ortada sıçan, istop ve hadi biraz daha ileri gideyim tetris, super mario gibi oyunların yerini msn,sms,Mortal Combat, Fry Cry,Postal 2 gibi adını,tehlikesini,yasaklanmasını gazetelerde okuduğum ne olduğunu kesinlikle bilmediğim, bu sebeple de fazla laf atmak istemediğim, oyunlara bıraktığı daha hiperaktif, daha çözümü bulunamayan, daha şiddet, hiddet, nefret meraklısı, daha soluk benizli ve sağlıksız, daha bencil nesillere merhaba...
Yalnız ben 30'lara az kalmış bir hatun olarak, en sağdaki Barbitch'e bayıldım... Botlar, elindeki kesici aletler falan pek bir şekilli!! Kenpezo'yu kapan gelsin, biraz oynamak lazım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder