11 Haziran 2009 Perşembe

AkLIM sEnDe...



En engebeli yolların, ayların geçmişliği var...
Kalpte bir rahatlama, ruhta bol bol şenlikler var...
Yaz mevsimi gelmekte onun sevinci var...
Korktuklarımın, istemediklerimin başına gelmemesi için dua etme var...
Kendini oluruna bırakma, olura bırakırkende dengeyi kaybetmemeye çalışma var...
Bir koku var sonrasında...
Hiç bilmediğim, yeni yeni öğrendiğim, onsuz yapamıyorum ya dediğim...
Bazen anlam veremediğim, çok bir çok sevindiğim ruh hali...
herkesin birşeyleri geride bırakmaya çabaladığı bir dünyanın en ortasındayım...
Bırakacaklarımı bıraktım...
Yükleri hafiflettim...
Yenilerine hep hazırdım, hayatımın her anında...
Şimdi de...
Bu öyle bir yük ki, 24 saat sırıtıyorum...
Adını yük koymaktan utanıyorum...
Kokusunu seviyorum, tadını bilmiyorum...hafifliyorum...
En aciz halimle haykırıyorum...
Bütün sorularımla mutluyummmmmm...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder