12 Haziran 2009 Cuma

bu gece neyse o! ozel birsey degil yani :)

Hayat cok guzel, o kadar guzel ki en sille tokat vurdugu anda bile gulumsetiyor!
Bu gece gulumsememe iciyorum, mutluluguma,mutsuzluguma, gelmisime,gecmisime :) bu ickili haller arada bir sade kahve ve ayvalik tostlari ile bolunuyor!onlarda aradaki enerjiler,malum bos mideye icilmiyor!
Cok seyler istiyor bu gonul, %75 indirimlerin forever devam etmesini, saglikli olmaliyi, sigarayi birakmayi, yine spora baslamayi...en cok da istedigi hayatinda duzgunluk,duzen... Ona ulasana kadar bilmiyor ki daha seneler gececek, ama gonul bu istiyorda istiyor!
Johnnie'yi seviyor,hemde en derinden! Aralarinda ki bag hic kimseyle hicbirseyle olmadi daha once, ama istiyor ki bir de adam gibi adam olsun karsisinda! Zaten Johnnie'de sikildi tum sisenin bir gonul tarafindan somurulmesinden :)
Mutsuz olmak cekior bu hatunu, seviyor kendi kendine ya da 3. Sahislarca yaratilan sorunlara kafayi takmayi! Kendine uzuluyor,etrafa uzuluyor, bireysel agliyor,dunyasal agliyor, hic aglamiyor,surunuyor surunduyor... Uslanmiyor...
Uslanir mi? 29 yillik tecrube,sevme,sevilme,nefret,aci,huzun,mutluluk, boka batma, bulutlarin ustune cikma,... Yok uslanmaz :)
Fonda calan soyleyemem derdimi hikaye... Dertleri bir kenara koyduk zaten,dertsiz Allah'in kulu yok, seninkiler solda sifir die! Inleyen kalbimi derse, onunda sesini duyan yok, duymasinlar zaten! Inleyen kalp extra bir cekici degil!
Hali hazirda ne varsa sundu bu hatun bu gune kadar, var mi yarari?! Olmaz miiiiii? Bol bol Johnnie :)
Bir hayat dusluyorum kendime! Ama dusumun ucunu bucagini bende kacirdim! Dus olmaktan cikti, gerceklere karisti! Sonra gerceklerde karisti! Gercek kalmadi,ben eridim, isiklar sondu,hayat devam etti, bana bir yerlerden yakalamasi kaldi! Yakaladim mi? Bir kismini evet! Az kaldi,geriside gelecek! Gelecek ve beni bulacak! Bulacak ve bugunden daha farkli olmayan tokatini patlatacak suratima! Ben her daim buralardaydim, sen es gectin hep beni die!Neleri es geciorum die sorucam ben, ya da gectim! Herseyi diyecek o da! Herseyi es gectin, uzdun kendini, hirpaladin,kizdin,aglamaya calistin aglayamadin...deger miydi??? Ben regret etmeyenlerdenim,o yuzden degerdi die cevap verecegim! Her anina,her acisina,her mutluluguna degerdi!
Affetmem gereken kimse yok! Affedilmeyi de beklemiyorum! Sadece gercegi istiyorum ben, gercegin bu an olmadigina inandirarak kendimi! Sadece 4-5 ay oncesinin mutlulugunu, sakinligini istiyorum!
Evet sakinlik istiyorum! Kendi ruhumda! Kendi vucudumda! Benligimde!
Hayaller kuruyorum, kurmayanin alnini karislarim! Hayallerimde oyle cok utopik degil! Moralimi bozup,sevkimi kiriyorlar kendileri bazen,ama ben diorum ki insan hayal kurdukca yasar:)
Senin olmaya geldim demek zor mu bu kadar!
Benim olunmasini istedigim bir durumda yok ayriyetten!
Kabul ediorum ben ata erkil toplumun ezik kadin figuruyum ve beni seven sarip sarmalamayan olmazsa Johnnie'ye sarilip,mumlar yakip, avazlaniyorum!
Reddiyorum, cok feministim, ne altima ne ustume bastiriyorum...Ortasini bulsam mi? Ortasi var mi?Ikilemlerde sasirdim yolumu, secimleri yanlis yaptim, ikilemlere kaldim yine!Ciktim sonra oralardan, bakti ultimate yalnizlik! Sildim, temizlemeye calistim yanlis kabul edilenleri, gordum ki cok aceleciyim!
Yanlis yok bu dunyada, bu dunya ne olursani kabul ediyor!Bu durumda ne olursa bende bitiyor!!!
Peki ben nerelerdeyim?
Ben evimde cofi koltugumdayim, ben isimde amele gibi calisiyorum, ben eglencede shotlari fondipliyorum, ben aranizdan bazilarini es geciyorum, bazilarini da cok geciyorum, onlarda bana geciyor zaten!
Ben zeki muren'e siginiyorum! Gokyuzunde yalniz gezen yildizlar diyerek! :)) cok seviyorum bu sarkiyi, en mutlu anlarimda bile! En kalabaliklarinda da! Cunku ben yalnizim!!!Bunu da secen benim, ama olsun benim sazim yalnizlik sarkisi calsin ve benim dunyada tatmadigim zevk kalmasin!
Birde, bir de :)
Ben bu gece herseyi itina ile s*tt*r ediorum:))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder