16 Haziran 2009 Salı

Bir sade, bir çikolatalı croissant...

İnanmadığınız gün var mıdır...
HİÇBİRŞEYE...
Güvenmediğiniz?
Sevmediğiniz?
Yalnız hissettiğiniz?
Evime gelmişim, malum yarın temizlik günü ve bana gelen bayan pek bir ekabir... Tüm çamaşırların bir gece evvelden yıkanmasını ve kurumasını istemekte... Neyse astık çamaşırları...
Bir küçük yemyeşil Efe'nin üstüne...
Şimdi keyif zamanı, Johnnie eşliğinde...
Çok yalnızlık ile çok fazlalığın içinde sıkışma durumları bu aralar.. İş çok yoğun geçerken, çok sıkıyor... Hayat artık anlaşılır derken, tam bir keşmekeş oluyor... Soluk almam düzeldi derken, sırtta ağrılar başlıyor, nefes alınmıyor... Yaş ilerliyor...Hayat şartları deseniz zor... Aile kendi halinde, duymak istediklerini duymak istiyor.. İstemediklerinde bir kavga kıyamet... İki güne Londra'ya gidiyorum, hem en sevdiklerimle bol bol eğlenmek, hemde oradaki arkadaşları ziyaret niyetine... Ehh yarın değilse bile çarşamba ayın biri, maaşta cepte...
Daha ne ister bu insan derseniz, hiçbirşey... İnanın hiçbirşey istemiyorum...
Bir zamanlar çok şey istemiştim... Hem ondan, hem kendimden, hem çevremden... Bizi kabul etsinler, biz beraber olalım, biz mutlu olalım istemiştim... Olmadı... Hevesimde, aşkımda kursağımda kaldı...Bu yarıda kalmışlık bozuyor zaten beni... Kalp, realiteyi dinlemiyor... Kalp bazen kendini bile dinlemiyor, atıyor, konuyor, seviyor... Bu kalpte onu sevdi, devamını getiremiyor... Getirecek ortam olmamamsı farklı, kalbin o ortamı bulamaması... Sanki kapatmış tüm kapılarını, tek nazı bana geçiyor...
Ben bu günlerden korkuyorum en çok... Üstünden zaman geçmiş olmamasından, ya da zaman geçse bile kalbin buna alışamamasından.. Şimdi birde bahar meltemleri esmekte ya dört bir yanda, ahhhh en korktuklarımdan... İçimde yankılanan bi boşluk var... Göğüs kafesimden içeri girip yerleşmemiş mi ki o bir kere... Bitti ... Ne yapsam, hangi aya, hangi mevsime girsem fayda etmiyor... Boşaltabilsem keşke orayı, yeniden denesem...
Ama bugün, hatta yarım saat önce almadım mı çok değerli birinden bir sade, bir çikolatalı croissant :)) tamamdır, yarın sabah kahvaltıya yerim artık, teşekkürü bir borç bilerek....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder