12 Haziran 2009 Cuma

Nassıl yani ??!?


Sanırım filmi herkesler seyretmiş bir ben kalmışım... ama bende dün gece nail oldum bu şerefe... Ey siz benim gibi halen daha seyretmeyenler bulunuz seyrediniz, 2007 yapımı ve tam ahaaaa bitti dediğiniz anda hooooppp yeniden başlayan cinsten... Tam bir sunday eve., evdeyim, koltuktan kalkmaya cesaretim yok, çünkü yarın pazartesi, bunalımım ama yalnız olduğum için çok sevdiğim scary movie'leri de seyredemiyorum tarzı... Ben beğendim... Morgan Freeman, Ed Harris gibi isimler var filmde...
Ki ama ama, benim amacım muşmula (completely subjective, completely my taste) suratlı Ben Affleck'in kardeşi Casey Affleck ile tanıştırmak bilmeyenleri... Yine amme hizmeti anlayacağınız, beğenenlere tabii ki...

Bence... bence.... Yok ben kendisi ile ilgili yorum yapmıyorum :) ama sinsi planlarım olmadı değil... :P :P PUPPY LOOK TO ADORE :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder