12 Haziran 2009 Cuma

Ben hep bekledim :)) hic giden olmadim

Cok cabuk gittin :)
oysa soyleyeceklerim vardi
Sen mi korktun ben mi?
Belki hic bilemeyecegiz...
Iki hoduk bir araya gelince olan bu heralde
Belki sen sadece eglenilecek adamsin
Belkide ben eglenmeye ac hatun
Peki ya ben cok hoslanmissam senden
Peki sen hep birakip gitmissen beniEn digerleri, en degersizleri gibi
Bu kadar alkol,bu kadar soru, bu kadar kendini bilmezlik fazla bu bedene,ruha
Bu kadar aralarda
Tam, tamam konusacagim dedigim ama utanip sustugum anda
Sen giyindin gittin
Hersey sessizlesti,
Geriye bir havlun kaldi, bir de pijaman
Var ya, senin pijaman var bu evde, bu vucutta,
Sen var misin, var miydin, olmali misin,
Yok hayir hic gerek yok diye baslayip kafayi bulup hep istedigim misin?
Nerde bunun sonu?
Ne zaman temizlenir beden, kalp?
Temizlenmez bu gidisle, ozler seni
Bazen o kadar ozler ki sacmalar
Bazen de nefret eder kendinden ve senden kizar,aglar ama yine toparlar
Ne zaman soylersin yine sarkini
Ben ne zaman dinler ve begenirim ayni sarkiyi
Sigara paketleride yetmez sana sise dolu red label'larda
Sense hep giden olursun, her seferinde gelisini bir dahakine garantileyerek
Ben...
Ben geyik yapip Ferhat bilmemneden alinti yapiyorum sana
Ben hic giden olmadim...
Neye ihtiyacin varsa karsilansin hayatindaS
en sadece birak git beni zamaninda, zamanimda
Kalmak senin isin degil, kalsan neler vermem aslinda
Senin icin yapilanlari, yasananlari, konusulalari bilsen kizarsin belki o anda
Ama belkide hala bir sans var,anlarsin...Anlar misin?
Neyi istedigimi, neden istedigimi, ne kadar istedigimi?
Belkide kirmak lazim kici bazen, soylemek lazim akla,agza gelenleri...
Anlar misin?
Yoksa bos mu geceriz birbirimizi sadece anlik mutluluklarla...
Ben yoruldum sanirim artik senin gitmelerinden, sessizliklerinden
Sense mutlu gibisin bu anlamsiz sevismelerden...
Nokta mi koymak gerek, devam ettirmek mi bilinmez
Amaaaaaaa bu kalp seni hiiiiccccc unutmaz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder