16 Haziran 2009 Salı

Lale Devri...

Yok öyle tarihten bahsedesim...

Yeşilköy - havalimanı arasında ve pederlerin evin bahçesinde laleler birer birer açmakta, oradan bir esinlenme sadece... İstanbul'da böyle bir devir başladı... Belediye bu çiçek konusunda pek bir özenli, yılın bu mevsiminde de laleleri dikiyor, özellikle benim geçtiğim güzergahlara... Mutlu hissediyorum kendimi, İBB beni düşünüyor, senede bir kaç gün bu hatun kendini Hollanda'da hissetsin istiyor!

Bugün artık anıra anıra bahar geldi, yaz geldi, bahçeye kiraz geldi diyorum... Şu andan sonra hala hava kapar ve şakır şakır yağmurlar yağarsa bilinki ya Obama geri gelmiştir ya da Türkiye tropik bir iklime doğru geçiş yapmaktadır... Yani benimle hiçbir ilgisi yoktur, olamazda!!

Love mode açık bende!! Çiçeği böceği, arabamı - ki üzerinde 9 ayın kirliliği, içinde tüm kış kreasyonum var-, kaldırımı, gökyüzünü, terasımın camlarındaki kuş sıçmıklarını, evde olduğumu hisseden ve anında cama vurmaya başlayan deli martıyı, güneş açınca soyunmaya başlayıp daha bir yakışıklı olan adamları, aynı şekilde sere serpe dolaşmaya başlayan hatunları, trafiği, denizi, korna seslerini, fazladan 5 kilomu seviyorum.... Planlar yapıyorum, bu günler dolu dolu geçmeli, sıcaklar yere yapıştırmadan ve serin sahillere kaçılmadan keyfi çıkmali İstanbul'un... Her gün evden aşık olacağım diye hayır duaları içinde çıkıyorum... Arkadan su döken yok ama adres belli, günün ya da gecenin sonunda oraya döneceğim...Yalnızlığın en keyifli, en güneşli günleri... Güneş olmadığı içinmiş demek ki benim Johnnie ile sabaha kadar halleri... Şimdi günler pek bir uzun, pek bir şenlikli, yapılacak çok şey, gidilecek çok bir yer, anlatılacak, gülünüp eğlenilecek çok sebep var... "Platonik olarak aşık olduğun adını sanını bilmediğin adama ne oldu" diye sorarsanız, bayağı bir çabaladım kendisini görmek için, cafelere koşturdum, abuk yemekler yedim, gazetelere delik açıp etrafı gözetledim, ama gelen giden olmadı...Sanırım esas adam işten ayrıldı...

Neyse canım, bende bu aşk modu açık, denizde de daha bir sürü balık olduğu sürece viva la güneşli, tozuttuğum, mutlu olduğum günler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder