16 Haziran 2009 Salı

Son 21 dakika...29un şu an için en anlamlı gününde...

  • boğaza karşı yenilen muhteşem bir yemek

  • O yemekten şu ana kalan bol sarhoşluk ve koca bir göbek

  • Anne ve baba ile dünyalara değişmeyeceğim sohbet, kahkaha...

  • Yemeğin yarısından itibaren "çok uykum geldi benim yaa"lar yüzünden dalga geçilen bir baba

  • iki tane muhteşem meyve pasta, orjinalliklerini biri senelerdir, diğeri yakın zamandır gösteren iki değerli adamdan

  • harika bir öğle yemeği

  • bir bez bebek, sapsarı saçlı, masmavi gözlü,

  • bir gül

  • bir kocaman, en güzelinden çiçek

  • bir dolu sevgi yüklü telefonn görüşmesi

  • facebook'dan uyarı aldıracak bir mail ve wall post trafiği

  • sabahın ilk saatlerinde en sevdiklerimin " seni seviyoruz, iyiki varsın" telefonları

  • dün gece saat 12yi gösterdiğinde ilk kutlayanlar, ki daha o zaman doğmamışım aslında


İşte bir koca 24 saatin, bir yeni yaş gününün hazinesi...

sevdiğim, bildiğim, beklemediğim, beklersem yanlış olur dediğim herkes ama herkes vardı bugün hayatımda...ufak olduğuna inandığım, sonuçlarını ilerleyen zamanlarda göreceğim rezilliklerimde oldu :)yaşımı 16,21 ve 42 diye kutlayanlarda...

Şimdi aynı, rahatsız olduğunu birkaç kere belirttiğim koltuğumda, bir ben vee tahmin edin her zamanki gibi bir de Johnnie var...Es geçemedim ben onu bu akşam...Hep en dibe batan zamanlarda yanımda olmasın istedim, bu günü de paylaşıyorum kendisi ile...Ben dünyayı seviyorum dedim bir kaç gece evvel, tüm yanlışlarına, arada bir sağ gösterip sol vurmalarına, ufak kalleşliklerine rağmen...bugün farkettim ki dünya da benden yana zaten...Hepinizi, sizi, hayatıma anlam katanları, bir yerlerinde yolumun kesiştiklerini, u dönüşleri ile yeniden keşfettiklerimi, herkesi seviyorum....Mutlu, kutlu, sevgi, başarı, sağlık, aşk dolu bir yeni yaş dilediniz hepiniz bana...

Ve ben söz veriyorum....29da her dilediğinize yaraşır bir velet olacağım!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder