16 Haziran 2009 Salı

Bir anne klasiği...

Ben: Anne ben hasta oluyorum galiba...Vücudum kırılıyor, boğazlar desen berbat!
Annem: Sana demiyor muyum her seferinde, sokaklarda don paça dolaşma, diye ( ??!?)

Ben: (yoğun bir Cumartesi gecesinin, alkollü bir sabahında) Günaydın annecim, iyi pazarlar...
Annem: Oooo dün gece eve girmemişiz yine, ses borozan... Sokak kızım benim. (??!?)

Ben: Anne niye beni eve her çağırdığında kereviz yapıyorsun?
Annem: Azıcık suyundan ve tavuklarından yersin diye...Hadi kırma beni (??!?)

Ben: Anne ben eve geldim...
Annem: Deve mi keselim... (??!?)

Ben: Yok yalnızım annecim, kimse yok evde...
Annem: Arkadan sesler duyuyorum.
Ben: O yeni aldığım midilli...Evde beslemeye karar verdim...
Annem: Subursuz deli... (??!?)

Ben: Biraz gitmek, uzaklaşmak istiyorum buralardan... Kafa dağıtmaca...
Annem: Masraf yapma şimdi kızım, gel ben dağıtırım kafanı mutfak tezgahının köşesinde... (??!?)

Ben: Anne bıktım bu üç haneli doğalgaz faturasından...
Annem: Kışın gel bizde kal, yazlarıda mesire evine gidersin... (??!?)

Ben: Anne ben evlenmeye, evimin kadını olmaya, bol bol çocuk yapmaya karar verdim
Annem: Seni evlatlıktan reddederim çift master'lı manyak... (??!?)

SENİ SEVİYORUM DELİ KADIN !!!! :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder