12 Haziran 2009 Cuma

GÜÇ SAHİBİ OLMANIN YASALARI ( varmışşşş, interpreted by Burçin)

  • Efendinizi asla gölgede bırakmayın ( Efendim? Kimdir ki bu? Niye bir efendim olmalı illa? Onsuz güç sahibi mi olunmuyor yoksa mantık birlikten kuvvet doğar mı?)

  • Düşmanlarınızı kullanmayı öğrenin ( düşmanım yok ki hiç benimmmmm :) Yalanımı yiyim, ama varsa bile kullanmaya fırsat olmuyor, bir şekilde jinx’liyorlar beni sanırım)

  • Niyetinizi gizleyin ( Önemli bir nokta, bence! Ama gizleme fiilini kendi sözlüğünde bulundurmayan ben, çalışma yapmalıyım uygulama aşamasına gelebilmek için)

  • Her zaman gerekenden daha azını söyleyin ( ahahahahahha Burçin ve daha az söylemesi! Yok böyle bir mefum :) En azından bu hayatımda…)

  • Canınız pahasına şöhretinizi koruyun (çok subjective bir kavram şöhret… Canım pahasına korumam gerekiyorsa ama, önce kimde ne şöhretim var itina ile araştırılmalı, kötü şöhret bölgeleri temizlenmeli, kötü iyiye doğru çevrilmeli, iyi şöhret bölgeleri de can pahasına korunmalı..)

  • Ne pahasına olursa olsun dikkat çekin (ahahahha sevmeye başladım bu güç sahibi olma işini! Aşk olsun, itina ile dikkat çekilir, yeri gelip pahası çooookkk yüksek bile olsa)

  • İşi başkalarına yaptırın, övgüleri siz toplayın (Bunu cidden yapamıyorum… Yapanları gerçekten takdir ediyorum, neyse altındaki trick bana da bir zahmet iletsinler. Ama ben köpekler gibi sürünsem de kendi kendime bitirenlerdenim işimi)

  • İnsanların size gelmesi için gerekirse yem kullanın (Kullanmaz mıyızzzz :) Hem de en can alıcısından, en vitaminlisinden)

  • Eylemlerinizle kazanın, tartışmayla değil ( Yorum yok, güzel… Yapılabilirliği de var)

  • Mutsuz ve şanssız olanlardan kaçın (Heh başka önemli bir konu! Kan çekio, o zaman napıcaz?)

  • Bir dost gibi görünün , casus gibi çalışın (ve foyanız ortaya çıksın, hayatınızın sonuna kadar asosyal ve yalnız olarak kalın… Ne bu yaa?)

  • Düşmanınızı tamamen ezin (ben elime kan bulaştırmayı sevmem, illaki bir ilacı, bir silahı vardır bunun. Onu da belirtselerdi…)

  • Kimseye bağlanmayın (BİTMİŞTİR!!! Köprüleri yıkar bu laf!)

  • Enayi avlamak için enayi rolü yapın (Walla sizi bilmem ama benim rol yapmama gerek kalmıyor. Ben ekseriyet ile bir enayi gibi hareket etmekteyim. O yüzden mi daha bi güç sahibiyim acaba :P :P )

  • Güçlerinize yoğunlaşın ( ahahahhahaha, hangilerine? Var mı? Yoksa nerden doldurucaz kartuşu? )

  • Kendinizi yeniden yaratın (bunu da çok güzel yapıyorum… Herhangi bir konuda kapanan her defter ve açılan her yeni sayfada revision, reconstruction, upgradation (which actually isn’t a dictionary, but who cares), Botox, liposuction, Ozon treatment…)

  • Ellerinizi kirletmeyin ( Demin de yazdım, elime kan, ter, kıl, pislik bulaştırmayı sevmem)

  • Kendinize takipçiler yaratmak için insanların inanma İhtiyacını kullanın ( The new klan of Burçin :P )

  • Her şeyi sonuna kadar planlayın ( İşte bu olmadı… I hate strategic planning, long-term planning ve hatta short-term planning’ide, if it expands more than 15 days :)… Oluru var, her şeyi planlamadan da hayat çok ama çok güzel… Bu kadar çok ve uzun planlayınca birrrrrrrr, insan yoruluo sadece planlamaktan, ikiiiiiiii, hayat öyle güllük gülistanlık değil, Aman Burçin plan yapmış, izin veriyim sıraya girmesin, yürüsün geçsin demio, tam tersi sıranın en sonuna atıo, üççççççç bu kadar çok planlama yapınca ve iş action’a gelince insanın sıtkı sıyrılıo artık, gerçekleştiresi kalmıo planları… Derim ben)

  • Başarılarınızı fazla çaba harcanmamış gibi gösterin ( Hiç böyle bir mütevaziliğim yoktur… Allah’a şükür bu kafayla gidersem olmayacak da… Sağlık olsun ben memnunum)

  • İnsanların fantezileriyle oynayın ( Bunu da sevdim… Fantezi bir durum)

  • Herkesin zayıf noktasını keşfedin ( Ve bunu yaparken kendi zayıf noktalarınızın olabildiğince keşfedilmemesine özen gösterin. Al gülüm ver gülüm olmasın yani…)

  • İlgi uyandıran görünümler yaratın (itina ile… hiç sorun değil)

  • Çevrenizdekilerin ellerini kollarını bağlayıp çileden çıkartın (ahahahaha fantezi ile oynayın demişti ya, budur işte… el bağla, kol bağla, göz bağla, ters çevir, domuz bağı…)

  • Asla çok mükemmel görünmeyin (istesek de olmuyor ki bu…)

  • Şekilsizliğe bürünün (heh işte bunu kesinlikle çözemedim!! Nasıl olacak o… Buraya kadar şekil yap, fantezi yap, iyi görün, mutlu ol, şanslı ol… Tam diyorsun oldu bu iş yapıyorum, en sonunda ŞEKİLSİZ ol… Ne demek şekilsiz olmak? )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder