15 Haziran 2009 Pazartesi

TeMaM biRaZ dA rEaL wOrLd, ReAL nEwS...

  • Istanbul, Esentepe, Astoria Alışveriş Merkezi 1. kuruluş yıldönümü hasebiyle 125 TL'lik alışveriş yapan bir müşterisine 300 bin dolarlık Cirrus SR20 tipi uçak vermiş --EHHHH, BENZİN DEPOSUNUDA İŞEYEREK DOLDURUR ARTIK BU ÇOK DEĞERLİ MÜŞTERİ

  • İtalyan aşırı sağcılar mutfakta etnik temizliğe gidiyormuş. Kuzey ligi'nin üyesi ve aynı zamanda Tarım Bakanı olan Luca Zaio " Hayatım boyunca bir kez bile kebap yemedim. Kim beni kebap yerken gördüyse ispatlasın. Ben ananas bile yemem" demiş. -- SEVABINA ŞU ARKADAŞI DEVELİ, TİKE; ARTIK NE OLURSA GÖTÜRELİM. KEBABI BİTİRİP TABAĞIDA YEMEZSE, BEN BUNDAN SONRAKİ HAYATIMDA SADECE PİZZA İLE BESLENİCEM. (WIN WIN SITUATION)

  • Barack Obama başkan seçildikten sonra Amerika'da tam 455 çeşit hediyelik eşya satışa çıkmış kendisi ile ilgili... Ki bunlar arasında benim en ilgimi çeken dondurma külahı ve kondom oldu -- "OBAMA SENİ KITIR KITIR YERİM" ya da "OBAMA PATLADI", "OBAMA YIRTILDI" gibi HABERLER YAKINDIR O ZAMAN...HE BU HEDİYELİK EŞYA KONUSUNDA BAŞKA MATRAK BİR HABER'de ÇOK SAYGI DEĞER BAŞBAKANIMIZIN FİLİSTİN' de SATIŞ REKORLARI KIRAN RESİMLİ FİNCANLARI

  • Hillary Clinton, kendisine yaşattığı her türlü deneyimden dolayı kocasına teşekkür etmiş!! -- 1) BEYAZ SARAY'ın ACİLEN ve DİP BUCAK DEZENFEKTE EDİLMESİ GEREKTİĞİNİ HALEN DAHA ŞİDDETLE SAVUNUYORUM, 2) DÜŞÜNÜN BİR, MONİCA'ya BİLE NELER YAŞATTI KISA ve ÖZ OLARAK NAM-I DEĞER BİLL CLİNTON, HİLLARY TEŞEKKÜRLERİNDE ÇOK HAKLI, O HAKİKATEN NELER YAŞAMIŞTIR

  • Newsweek, "Terbiye Cetveli" diye bir cetvel yayınlıyor her hafta...Çirkin sözler ve kötü davranışlarda ölçüsüzlüğün ölçüsünü 1 ile 20 arası sıralayan bir cetvel...Kriterler LÜZUMSUZ, DENSİZ ve ARSIZ OLARAK 3'e ayrılıyor -- HAYAT İÇİN ÇOK YARARLI OLDUĞUNA İNANDIRDILAR BENİ.. HARİKA BİR CETVEL!!BEN DE EN YAKIN ZAMANDA BENZERİ BİR CETVEL ÇALIŞMASINA GİRECEĞİM, HAYATIMDA KİM DENSİZ KİM LÜZUMSUZ GÖRMEK, ÖLÇMEK İÇİN...

  • BU DA NEWSWEEK ŞEŞ'ten :)) -- Ji cihani haydar bin Newsweek besi we ye (Dünyadan haberiniz olsun Newsweek size yeter)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder