16 Haziran 2009 Salı

" SİZİN ÇOCUĞUNUZ OLSA NE YAPARDINIZ?"

CSI Miami izliyor misali bir haftaya yakındır çoğumuz "kopuk baş cinayeti- zavallı Münevver Karabulut" haberlerini takip ediyor...

Olay illaki korkunç, hatta trajik ve bir tutamda psikopat... Bu kadar genç insanların, cinnetten geçtim, bu kadar delirium noktasına gelmesi şaşırtıcı, üzücü, kalp kırıcı, " ama ben çocuk yapmak istiyorum, sonrada elinden tutar kırlarda bayırlarda koştururuz" şevkini temellerinden sarsacak kadar gerçek...

Bugün; ellerimi siyaha boyamayan, son günlerimin favorilerinden gazetem HaberTürk'de, konu farklı bir boyuta taşınmış... Günlük, anı anına bilgilendirmelerin yanına bir de beyin şalterlerinin düzenli çalıştığından sonuna kadar şüphe ettiğim katil zanlısı Cem G'nin ailesinin açıklaması serpişmiş... " Evimizde cinayet işlenmişse oğlum yapmış olabilir..." Akıllara zarar bir açıklama bu... Sizin evinizde, ne kadar sessiz olabileceğini bilmediğim, bilmek istemediğim ve tahmin bile edemediğim bir baş koparma vakası gerçekleşmekte, siz bu kadar icraat olurken bunları görsel olarak kaçırdığınız yetmiyormuş gibi bir de duymuyorsunuz bile... Neyse, olayın detayları önümüzdeki günlerde "big picture"ı görmemize yardım edecek... Ama HaberTürk bir de ailenin tepkisini, avam kamarası arasında araştırmış... Sizin, benim, ailelerimiz de cevap vermiş... Genelde herkes polise veriyor, cezasını çeksin diyor... Bir bölüm polise vermeden önce ağzını burnunu kırmak niyetinde, hatta çocuğunu öldüren bile var...Yalnız bir tanesi çok ilginç, artık o kıyamadı mı çocuğuna yoksa hiç mi insalığı kalmamış çözemedim ama, o EĞER PARASI VARSA YURTDIŞINA KAÇIRACAĞINI söylemiş... Yoksa da, şerefsizliğin dibine vurmuyor, "Teslim ederim adalete" diyor...

Çocuğum yok, anne olma şerefine nail olmadım, en fazla zaman geçirmişliğim 2-3 saattir kendileri ile, çok da severim, apayrı bir haz, apayrı bir tat olduğuna inanıyorum çocukların.... (değilse bile tersini şu aşamada duymak istemem, bırakın zamanı gelince yapayım, ben karar vereyim) O yüzden bu soruya cevabımda çok yersiz olur, hatta sanırım bir cevabım bile yok... Cevabımın bile olmadığı bir konuda herhangi bir yargı yazmak da doğru olmuyor bu durumda... Sadece merak ettiğim hangisinin doğru olduğu... Ve sizin çocuğunuz olsa ne yapardınız???

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder