17 Haziran 2009 Çarşamba

B.A.Y.I.L.D.I.M :)))

Bunları da sıkıntıdan oraya buraya saldırırken keşfettim...

Bayıldım gerçekten, ve istiyorum...

LANVİN'in PORSELEN BEBEKLERİ








Lanvin ve ünlü Tayvan porselen markası Franz işbirliği yapıyor. Alber Elbaz klasik Lanvin modellerini minik Franz porselen bebeklerin üstüne taşıyor.geçen sezon başlayan bu işbirliği neyseki bu sezonda devam ediyor...Kendisi ile eğlenen, matrak bir koleksiyon... Ve bence Burçin'e ne hediye alalım sorularınızın cevabı :)))
ZEROFRA 360


Bunu çooookkk denemek istiyorum ama düz yolda gidemeyen ben bunun üzerinde kaç parça olurum acaba!!

Süper cool bir alet!! İtalyan bir tasarımcı (Francesco Sommacal) hazırlamış. Ayaklarınızı ortasından geçiriyormuşsunuz, ve vücut hareketleriniz ile yönlendiriyormuşsunuz...

Hep böyle kolay kolay yazıyorlar gerçi... ilgilenenler www.zerofra.com 'dan bakabilirler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder