11 Haziran 2009 Perşembe

Gidilip kalınası, kalınıp yerleşilesi yerler VOL.6

Mnemba Adası... Sabahtan beri kitlendim ben orada...

Sanırsanız ki gönderdiğim iş mailleri falan aklımda, bırakın aklımda olmayı bu adayı gördükten sonra umurumda bile değiller...

Tanzanya'da bir ada bu... Ve içinizden bazıları, ruh-u teslim ettiğinde buraya gidecekler... Cennet burası olmakta çünkü kanımca! Benim öyle bir şansım sanırım olmayacak o yüzden ben neyse ücreti ödeyip gitmeyi planlıyorum... Hatta hatta yakınlarda gidelim, masayı rezerve ettim bile!!!



Ben böyle bir yerde itina ile renk değiştirip çürüyebilirim... Ahhh yaaa zamanı geldi artık şöyle sere serpe yatmalarınnnnn!!!





Bu arkadaş ile de tanışmak istiyorum, ki kendisi aynı benim gibi pek bir meraklı... Yalnız sunny vari sabah uyandırma öpücükleri, koşup yatağa sıçramak sureti ile sevgi gösterileri umarım yoktur...





Ruhum, aklım, kalbim burada kaldı.....





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder