12 Haziran 2009 Cuma

Bakalım daha neler görücez :)) DANTEL KİRPİKLER...


Yukarıdaki resimdeki ilginç kirpiklerin yaratıcısı Shu Uemura...
Bu kirpik ve daha bir dolusunu TOKYO LASH BAR denen takma kirpik ağırlıklı ama Sephora, ya da Mac kıvamında mağazası için üretiyor. Ben çok fazla takma kirpik takabilen hatunlardan değilim... Herkesin olduğuna inandığım " Kirpiklerim çorbama düştü", ya da "Çıkarmayı unuttum ve sabah tüm yatak ve sevgilimin ağzı kirpik doluydu" geyikleri dışında sanırım en hijyeniği bile bana alerji yapmakta... Gözlerimi çıkarana kadar kaşıyasım geliyor, ve benim takma kirpik maceralarım ya gideceğim yere varmadan arabada, dikiz aynası yardımı ile ya da gidilen mekanın tuvaletlerinde sona eriyor!
Ama bu güzelliklerden (and check the webpage http://www.shuuemura-usa.com/products/subcategory2.aspx?CategoryId=1027 for more) bir çift'e sahip olmaya ve ertesi gün kör olacaksam bile şekilli kör olmaya razıyım...
Bu resimde gördükleriniz dışında bir de Velvet Feather denen çeşitleri var ki, bence ve takma kirpiğe kafayı takan sizce uğrunda vukuat çıkartılacak cinstenl... Çooookkkk gereksiz ama bir taraftan da gerekli aksesuarlardan :))
"Tamam, kandırdın beni ve çok beğendim hemen almak istiyorum", diyenler maalesef şu an için sadece internet sitesinden sipariş verebiliyorlar! Herhangi bir sample'ı olup da denememesi, online kirpik alışverişinin verdiği garip duygu (herkese de söylenmez hakikaten online kirpik aldım die!) gibi cons'ları bulunmakta
Neyse söylemeyiz olur biter, bu kadar geyikte çakma kirpikler için yeterrrrr...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder