12 Haziran 2009 Cuma

BOĞA Burcu Kadını.. :)) Halka hizmetlerimiz kapsamındadır efemm

OKUYUN, ÖĞRENİN, ANLAMADIYSANIZ SORUN VE ARTIK HAZIRLIKSIZ GELMEYİN DİYE.....:)) ZAFERE GİDEN HER YOL MÜBAHMIŞ YAA, BİRDE BÖYLE DENEYELİM DEDİM....

"Gerçek bir erkekseniz, Boğa Kadınlarının gönlünü çalabilirsiniz." Farkettiyseniz aslında olayı koparan noktayı en başa koyarak başlıyorum... Yani gerçek bir erkek değilseniz, ne siz zamanınızı harcayın bu safsata ile ne de çalışıp yarın sınava gelin. Gerçek üstü bir dolu yaratık ile uğraştığına inanıyor bu burcun çok sevgili bayan katılımcıları bugüne kadar, o yüzden bu uyarı!


"Boğa Kadınları her türlü erkek işini rahatlıkla yapabilir ve idareyi kolayca eline alabilir. Fakat, hiçbir zaman tercihi bu değildir. O, gerçek bir erkek arar. Bir Boğa Kızıyla birlikte olmaktan daha mükemmel bir şey olamaz. Karmaşık, zorlu, sert, şiddetli olaylar karşısında bile o inanılmaz dinginliğini, sükunetini bozmayacaktır." Halen daha gerçek erkek kavramına takılı kalmadık, Mars'lı arkadaşlarım yanlış anlamasın derim ben... Ama bu kadar üstüne basa basa vurgulanıyorsa bu, yıldızların, samanyolunun, gezegenlerin katkısı ile astroloji denen öğretide, o zaman ya ben bugüne kadar neleri boşa geçtim diye dövünmeliyim, ya da bu karmaşık olay karşısında sükunetimi korumaya çalışmalıyım... Ayrıca ben hatungiller arasında tek bir kişi tanımıyorum ki, sarışın, esmer, kızıl, soluk benizli ya da zenci olsun erkek işlerini RAHATLIK ile yapmaktan hoşlansın! Zorunda bırakılıyoruz, alooooooooooooo!!!!!!!


"Boğa Kadını hiçbir şey için kendini zorlamaz."


"Boğa Kadını etrafını huzur dalgalarıyla kaplar ve onunla birlikteyken geriliminizin yavaş yavaş azaldığını farkedersiniz." Bence bu ileride, hiç beklemediğimiz bir anda (varsayımları ortaya koyarak devam edeyim, GERÇEK erkek'i bulduk, çok mutluyuz, onunla beraber yolumuza devam etmeye çalışıyoruz, illaki herşey güllük gülistanlık değil, ama idare ediyoruz) suratımıza "Allah'ın sopası yok, baaakkk nassıl indiriyor" modunda çarpılabilir... "Sevgilim, sevdiğim... Ben gerçek erkeğinim, ama senin bu extra bir huzurlu hallerin bayıyor beni artık." Naparsınız?? Burcuna inansan bir dertttttt, inanmasan bir derttttt... En iyisi arada bir huzursuzluk çıkarmak sanırım...

"Boğa Kadınları karmaşık figürlerden, yapma çiçeklerden, herkesin yapıyor olduklarından hiç mi hiç etkilenmez." :)) Yani demek ki, biz diye genelleme yapmamaya çalışarak, ben bir Boğa kadını olarak konuşucam ve benim "Herkes gider Mersin'e Burçin gider tersine" hallerim bu yüzden...Yapay olmayacağım, yapmacık kalmayacağım, kendim oldum, olurum, olmuşumdur, olacağım.... Bu da bir efor yaaa, çok yoruyorlar beni burcumda bile...

"Boğa Kadınları için yağmurun ardından duyulan toprak kokusu kadar etkileyici başka bir şey olamaz. Olsa olsa sabahın erken saatlerinde otların üzerinde güneşin ışınlarını yansıtan çiy taneleri olabilir. Sabun kokan çarşaflar kadar fırından gelen yaptığı kek veya çörek kokuları da Boğa Kadınlarını etkiler." Kısacası Boğa Kadınlarının doğal ve temiz kokulardan hoşlandığı sonucunu çıkartarak size bir ipucu vermeye çalışıyorum. Ama bunu sadece Boğa Kadınları için yapın, başka zamanlarda leşşşşş kokun diye bir yorum yapmıyorum...Ayrıca okudukça ve yazdıkça, şüpheleniyorum, ben sanırım çakma Boğa'yım :S :S Ne kek yapmayı bilirim, ne çörek, ama taze kesilmiş çimen kokusuna bayılırım, sayılır mı acaba bu da??


"Bu arada Boğa Kadınlarının dokunma duyusu ve tat alma duyusu son derece gelişmiştir. Haa bir de işitmek… Açıkçası şunu bilmelisiniz ki, Boğa Kadınlarının duyu organlarının tümü son derece gelişmiştir. Çünkü, fiziksel olarak algıladıkları her şeyden büyük zevk alırlar. Ve daha fazla zevk almak için dikkat kesildiklerinden duyu organları da keskinleşir. " Superior burcuz diyorum, kimse inanmıyor, bazen ben bile :)) Ama fiziksel, büyük, zevk, dikkat, keskin.... Hepsi doğru, hepsinden isterim :)


"Boğa Kadınları Zodiac’ın en tahammüllü tipleridir. Öyle kolay kolay ağlayıp sızlanmaz. Hatta ağladığını hiç göremeyebilirsiniz." Ahhhaaaaaaaa, bunca zamandır popoyu yırtmalar, bazılarınında bıyık altında dalga geçer gibi gülmeleri boşa gitmesinnnnn!!! Ne dedim ben size, yok işte ağlayamıyorum... Burç'a münhasır bir durummuş!! Her ne kadar "çakma Boğa'yım ben, azıcık Boğa, azıcık İkizler, ucundan Aslan, en yükseleninden Teraziyim" falan diye zırvalasamda... (Hakkaten zırvalıyorum ben bu arada, ilgim pek yok böyle burç olaylarına, zamanında Boğa bu demişler öyle kaldı... Birbirimizi tutan o kadar az ortak noktamız var ki aslında, ekseriyetle birbirimizden şüpheciyiz. Ama bu yaşlara gelip de ne ben burçsuz kalmak isterim ne de Boğa beni bırakır bu saatten sonra. Anlaşmaya çalışıyoruz o yüzden, sınırlarımızı biliyoruz birbirimizin, zorlamıyoruz fazla...)


"Boğa Kadınları diğer burçların kadınları gibi yanınızdan geçen kıza baktığınız için dırdır etmeyecektir." Astrolojinin en salakları seçildiğimiz de bununla kanıtlanır...


"Boğa Kadınlarının hoşgörü sınırlarını zorlamaya kalkmayın. Sınırları çok geniş olsa bile sınırları vardır ve sadakat konusunda son derece hassastır." Sınırlar yok, hayır olmadı sınırlar var, sınırlar çok geniş, yok bu da olmadı sınırlar daraldı... Bir kenara yazıyorum, bu kadar dengesizliğe en gerçek adam bile dayanmaz, buluruz bir gün ekmeği, karışan beyninin sularına banarken...


"Boğa Kadınlarını aceleye getirmeye kalkışmak şiddetiyle karşılaşmaya hazır olmak demektir. Onlar ağır, fakat temkinli hareket eder. Daha hızlı olmaya zorlarsanız saldırmasa bile öfkesini uyandırmış olursunuz. Ve bu durum hiç tavsiye edilmez." :)))))) bu karakteristik ile hangi denyo gelir bulur ki bizi? Daha basiti, daha sakini, daha kefelisi, daha ikizleri, oku yayı, kovası varken...


Biraz da sadece ve sadece kendimden ekliyim Boğa Kadınlığıma....


"Boğa Kadını (= Burçin) güler, ağlar ama ağlamam der, ağlarımda göstermem der, sever, süründürür, kıskanır, düşünür, kızar, süründürür, acıkır, konuşur, gezer,tozar, içer, uyur, süründürür, çalışır, alışveriş yapar, sıkılır, süründürür, unutur, gider, öpüşür,sevişir, süründürür, yaşar, yaşatır, süründürür"


"Boğa Kadını (=Burçin) sabreder, sabreder, ettiği sabırlara değmediğini görürse ezer üstlerinden geçer, onu sayanı, seveni, limitlerini gören, sınırlarını bileni ne aklından, ne kalbinde, ne de hayatından çıkarmaz."


"Boğa Kadını (=Burçin) gürültü patırtıdan hiç hoşlanmaz. ancak içip kafayı bulunca müzikleri ve yüksek volume sevdası ile tacizkardır. Apartmandan almaya gelen asayiş şubenin gönlünü de her daim hoş tutar"


"Boğa Kadını (=Burçin) iri kemikler, normallerin üzerinde cüsse vs gibi hiç tasvip etmediği ama doğuştan sahip olduğu fiziksel özellikleri dolayısı ile çooookkkk güçlü gözükür, ama aslında çokkkk kırılgandır. Kırılsa bile güler yüzünüze, bir tek damarına basılmasına katlanamaz."


Boğa burcu kadını çok bomba hatundur yaaaaaaa..... :))))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder