26 Ağustos 2009 Çarşamba

Voulez-vous coucher avec moi ce soir?

Yok yok kimseye sormuyorum bunu...
Ama oturup "Ben eski sevdicekler ile nerede nasıl seviştim" diye bir başlık atmak bana bile ayıp gelince böyle yazayım istedim...
Ramazan geldi hoşgeldi, 11 ayın sultanı vesselam. Bu ayda yediğim hurmayı hiç bir zaman bulamamaktayım ama bana ifade ettikleri diğer aylardan daha farklı değil bu sene... Dolayısı ile dün akşam çok sevdiğim bir hatuncuğum ile buluşup, benim evde Büyülübağ İris Rose şarabımız yanına bol abur ve cubur ile keyif yaptık! İki hatun kişi bir araya gelip, malumunuz her daim ülkeyi kurtarmıyorlar! Öyle devamlı heriflere de pok atmıyorlar ama!! Kalp kırığı, koltuk döşemesi, yeni sezon, despot patron, siyah oje, Sezen'in açılımı, Fener'in sezona harika başlangıcı derken ilerleyen saatlerde konu döndü dolaştı eski sevdicekler ile sevişmelere geldi! Adamların tersine biz kız tarafı, fazla konuşmayız böyle detayları, gereksizdir çünkü bizce, seviyoruz ya, hal ve gidişatın pek önemi yoktur, yeterki sevişmeden uyumayalım, sarılmadan uykuya dalmayalım...

Allah'ım ne cevherler saklıymış içimizde, neler neler yapmışız, aslında nelere çok takmışız! Kahkadan ölen insan olarak tarihe geçecektim dün akşam, ki kahkalarımın volume ayarsızlığı ve konunun alınan alkol oranı ile çook yüksek sesle tartışılması hasebiyle, bu akşam eve döndüğümde karşı komşumdan sitem dolu bir uyarı almış olabilirim!
Buyrun efem dün geceden çıkan sonuçlar aşağıdadır:
  • Kalabalık iyi hoş da eşi kaybedersen sonu vahim olabiliyor. Kaybolan eş ile ilerleyen zamanlarda birbirine girmek de cabası.
  • Gavur sevdicek, hakikaten gönülden sevilmiş, sevilmiş ki altı sene boyunca bir bamyaya katlanılmış! Bir de her daim yan yatar pozisyonlardan, ağır spor şartları da eklenince kalça kapsülü zarı yırtılmış! (Aman derim çok sancılı bir rahatsızlık! Üstelik sadece futbolcularda olması, siz futbol oynamıyorsanız doktor ve aile tarafından detaylı sorgulanmanıza sebep olmakta! Diyemiyorsunuz da benim adam yatakta bir pozisyon bellemiş, ehhh bu vücutta etten, kemikten, yaylıya bağlayınca durumu zar da yırtılır, kalça da kalır wallahi yatakta)
  • Arabada sevişecez diye fantezi yaparsanız, ya kenara çekip bir kuytuda durun, ya da baştan kaskonuzu kontrol edin! Hele ki hele, huşu içinde salınırken kendi dünyanızın patikalarında, trafik lambasına çarparsanız, asıl orgazm orada başlıyor!
  • Kalbi çok kıran en son sevdicek gibi bir adam bulduysanız eğer, iki ara bir dere demeyin bol bol sevişin! Var işte böyle adamlar, 30 senelik ömürde "Budur anasını satayım, sabaha kadar mokoko" dedirten! Ben kendisine kızsam kırılsamda, halen daha " Bayırlara kaçır beni, tırmala beni kaşı beni" şarkısını armağan ederim! Allah sahibine bağışlasın :)
  • Asansör, sinema, otel tuvaleti, plaj kabini gibi umumi alanları hoyratça kullanmayın, zamansız kullanmayın, sesli kullanmayın, çok sessiz de kullanmayın, o zamanda zevki çıkmaz, kalabalık kullanmayın, heyecanlanın ama kendinizden geçmeyin, rahat giyinin ama kombinezondan da bahsetmemekteyim! Millet fikir ve zikiri anında anlamak durumunda değil!
  • Bol bol eğitici ve öğretici filmler seyredin! Sektör çok gelişmekte, alet edavat pek bir iştah kabartıcı, öğrenilmesi gereken bir dolu aksiyon var. Hani siz bilgilisiniz, ama kader bu ya hödüğün birine denk geldiniz, inanın ve güvenin bana, herkes eğitilebiliyor! Takın DVD'yi, girin internete biraz yol yordam öğretin kardeşimize! Hem sevaba gireceksiniz, hem de gerçekten eğleneceksiniz!
  • Kafa iyi olunup can dost ve erkek arkadaş ile girilen yatakta, sakın erkek arkadaşınız ile fingirdeşmeyin! Can dost uykulu ise, bir uyarmakta, iki uyarmakta, üçüncüde öyle bir tekmelemekte ki siz, erkek arkadaş ile birlikte uçmaktasınız yataktan! Demedi demeyin, yoksa tüm gece koyarsınız buz torbasını sevgilinizin şeyine - neresi üzerine düştüyse artık-!
  • Sevdiceğin aile fertlerinden en yaşlılarının olduğu bir ortamda sevişecekseniz illaki, lütfen kapıları kitleyin, olmadı kapının arkasına sandalye masa dayayın! Bu yaşlıların dur'u durağı yok! Odaya daldı mı uygunsuz bir pozisyonda, kaldırmak zorunda kalabilirsiniz ilk acil servise! Heves kursakta kaldıya mı yanalım, Acil serviste sorarlar nedendir bu kalp spazmı sebebi diye, ona mı cevap verelim... FENA!!
  • Sevişmenin 5. dakikasında "Eeee hadi ama herşeyi ben yapıyorum" diyen adamdan, seksi çamaşırınızı çekip fellik fellik kaçın! Herşey buysa, gerisi sizi tatmin etmeyecektir zaten, Zaman kaybına da, adamı dövmeye de gerek kalmaz!
  • Seksi iç çamaşırınız demişken, bu özeni bir tek bizim gösterdiğimizi kabul edin artık hemcinslerim! Erkek milleti tek düğme bir yaratık! Düğmeyi hangi işlem için çevirirsen ona odaklanmakta! Adama sevişelim dediysen, sevişecek o! Ama hem sevişelim, hem de sevişirken yeni aldığım, SENİN İÇİN aldığım, iç çamaşırlarımı da gör derseniz, kitlenme ihtimali çok yüksek! O yüzden siz yine kendinizi tatmin edin, alın giyin, takın, ama bütçeye zarar vermiş olan yeni çamaşırlarınızı ilk 10 saniyede caaarrtt diye yırtan adama da bozuk atmayın! He giyersiniz bunny outfit'i, ya da Bavyeralı seksi hemşire berenizi, o zaman tutulur belki adamın nutku, cinsten cinse değişmekte, bilemem!

Kelin merhemi olsa başına sürer misali tüyo verir moddayım, haşa ne haddime! Ben bir geceden çıkan ve başa gelenleri anlatmaya çalıştım!

Ne olursa olsun, bol bol, keyifli keyifli sevişin! Hem kalori yakıyor, hem kafalar 1500, hem de hastalık derecesinde güzel birşey birbirine uyumlu iki tenin senkronize olmasını ümit ettiğimiz hareketleri! Ben bu aralar her türlü rejimdeyim, neden niye yok, vücudu, kalbi, beyni rektifiyeye soktum! O yüzden siz benim içinde sevişin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder