29 Ağustos 2009 Cumartesi

Tekrar yaşanmamış yıllar, yeniden...

Sezen Aksu ve Yaşanmamış yıllar! Aylar önce dinlemiştim en son, en son o zaman yazmıştım!
Aylar sonra bugün yine aynı yerdeyim!
Kısır döngü heralde!
Zamanlar aynı değil ama!Ne farkeder? İlerlemedim mi ben hiç?Yok ilerledim! Yeniden dibe vurdum, ve çıkıyorum! Daha iyi çıkıyorum! Yüzmeyi öğreniyorum her defasında yeniden! Bazen annem olmuyor ama yanımda... O zaman korkuyorum daha fazla! Ama bu aralar onunda annesi yok gibi! o yüzden o gelip bana anlatıyor, ben anneyim bu aralar... Kalp ne kadar geniş, neler almakta, ne sevgiler, ne nefretler vermekte! Ve bir an gelip damarlarını tıkamakta...
Takkk takk , takkk takkk ve sonra ses yok... çok konuşmaktan sıkılıyorum bazen, çok kalabalık olsun ben susayım istiyorum! Sessizliğe katlanamıyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder