4 Ağustos 2009 Salı

Son hal, zor hal...

  • Ağlamaktan suratım japon balığına benziyor
  • Gözlerim o kadar şiş ki adımın son hecesindeki millete pek bir yakın hissediyorum kendimi
  • ağlayasım varmış bahane de boldu ağladım gibi birşey oldu bu sanırım, allah gecinden versin bir terslik olursa Pamuk'uma dökecek yaş kalmadı gibi gelmekte
  • Ofiste rejim için getirdiğim salatalığı dilimleyip gözlerime koydum. (göze mi konuyordu bunlar? niye? Yanlış bir uygulama içinde gibiyim sanki?)
  • doktorlar ne isterse yapalım modundalar Pamuk'um için... :( mutlu mu olmalıyım avaz avaz bağırmalı mı çözemiyorum.
  • Midem bulanıyor! Hamile değilim, o kesin de... Bu kadar mı etkilenir bünye?!
  • Pamuk konuşmadı, tanımadı, tepki vermedi günlerce, bugün yanına soktular "görmekte fayda var" diye... Ne dese beğenirsiniz? DONDURMA!!! (bayılır sade ve şam fıstıklı dondurmaya benim Pamuk'um)
  • Duyarsanız eğer Bahçelievlerin ortasında elinde bir karış topuklu Zannotti'ler (giymem aslında böyle cicilerimi işe, ama toplantım vardı ve surattan kaybettiğimizi ayaklardan toparlarız diye garip bir denklem kurdum sanırım), ayaklar çıplak, etek kıçı geçmiş, başa yol alırken, fellik fellik Mado arayan bir hatun varmış diye, şehir efsanesi değil, gerçektir. Bendim o!
  • Şu adamın tam bir öküz, tam bir hödük, tam bir hırdavat, en hallicesinden godoş, daha bir şekillisinden andaval olduğunu kabul etmem lazım! Niye hala iletişim kurmaya çalışıyorum anlamış değilim, ama bu en az onun kadar andaval olduğumun bir kanıtıdır! Yeter vre Burçin, kalp değil akıl kırıntılarını toplasan biraz?!?
  • Bu işten hakikaten çok sıkıldım!!! İnsan kendi işinden istifa eder mi? Ne yazacağım ki istifa mektubuma... Şiddete maruz kaldığımı mı söylesem acaba?
  • Gözlerim acıyor çok yaaa!! İşte sırf bu yüzden sevmiyorum ağlamayı! ağlarken bir dert, su akar, sümük akar, mendil bulamazsın, koluna silemezsin... Hadi ağladın bitti, sonra da yok hıçkır, hıçkırmaktan konuşama, sabah kalk gözleri açama, kalabalık ortamda acıyarak bakıl... (yaw her gözyaşı dökmüş hatun kıçına tekmeyi mi yedi anlamına gelmekte?! Hiç mi evde, tanesine 100 TL saydığım tüm orkidelerin, aldığımın ertesi haftasına çiçeksiz ve anlamsız kalmasına ağlayamam ben? Başka derdim yok kardeşim, sıkıyorsa çık yüzüme söyle! Ben böyleyim, dünyam da pespembe! Köpeğimin sıcaklardan isilik olmasına, orkidemin solmasına, orkidimin kalmamasına ağlarım ben! MAL insanlar!)
  • yorgun hissetmekteyim kendimi ve saat 7de spor vaR... Erdal yine canıma okuyacak, insafsızca!
  • Anneannem günlerden sonra ilk defa konuştu demiştim ya, aklıma geldi dondurma dışında birşey daha dedi "biliyor musun ben dün öldüm".... HÖNKKKKK?!? Yok öyle birşey... Geçen Salı gecesi belki... Ucundan sıyırıp aldık kendisini... ama dün? Benden birşey mi saklıyorlar acaba?
  • SIKILDIMMMMMM.... uzaklara gitmek istiyorum!
  • Bir de şu herifin ağzını burnunu dağıtmak istiyorum! bu konu ile ilgili nihai kararımı bildiricem... aksiyonumu da!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder