19 Ağustos 2009 Çarşamba

Shake it up şekerim, ki tutamayalım zamanı, da cadı kazanında yanmadan...

Hoptirininaynoommm nay nay ninay nooom, durumları değil...

Muhteşem bir Kenan konseri sonrası halleri...

Dün akşam Kuruçeşme Arena'daydık kendisini görmek için!! Son yılların en başarılı konserlerinden birini verdi bence Kenan! Kuruçeşme Arena yıkıldı ya da Kenan'ın yorumu ile İstanbul çıldırdı dersem yeridir! Ortaokul 1'den beri severim ben bu adamı! O zamanlar aşk mektupları yazar, okuldan hiç sevmediğim bir kız karşı dairesinde oturuyor diye bütün gün kızı çekmek sureti ile tek gözüm kapı deliğinde Kenan bekler, dolayısı ile göz kayması hastalığına tutulur, Kenan albümleri yanında bir dolu parayıda göz hastanesine döker, ama anıra anıra en ezberden şarkılarını söylerdim... Çok ciddiyim, bir ortaokul günlüğüm var Kenan diyorum başka birşey demiyorum!
Kalpler çiziyorum, okun ucu ona kıçı bana bakıyor falan!
Mektuplar pek bir içten, pek bir naif ve umutsuz aşkla dolu, bu yazdıklarımı belki de hiç okumayacaksın diye sitem ederken!! Bir de nasıl bir parfüm kullanıyorsam o zamanlar, maşallah halen daha kokmaktalar!? Allah'tan yollamamışım hiç, adam öldürür wallahi böyle bir hacı misi!

Sonra Şaziye günleri vardı Kenan'la... Benim jenerasyonda, frekansı ve zevki de tutanlar bilirler, mağbet gibiydi bir dönem! Mesela beni babam ilk Şaziye'de basmış, elimde içki sigara yakalamış, arkadaşlar ile evden kaçılan bir gecenin sabahına karşı, kendince asi ve arsız kızını, toplayıp eve götürmüştü... Bizim ekip arasında pek bir süksem olmuştu, herkes bana gülecek diye beklerken, çünkü babam gayet cool içeri girmiş, kızının içki ve sigarasını bitirmesini, arkadaşları ile vedalaşmasını beklemiş, yüzsüz kızı çıkarken bile kafası bir dünya olduğu için hopçikişıkıdımşıkıdım modunda mekanı babasının kolunda terk etmişti! Sonra Kenan ile birlikte aşk oyunu, baş harfi ben, dön gel, eksik hayatlar, hiç bana sordun mu?, Ara beni Lütfen, kurşun adres sormaz ki, yazmışsa bozmak olmaz, unutarak kurtuluyorum, ağlayamam, aşk tanrısı, ve en yenilerinden sevdim, en kıymetlim, etme ve böyle yüzlercesine değişmeyeceğim beyaz yalan vardı/var...

Seneleri toplamıştı Kenan dün gece sahnede!! Ve herkes gitti geldi bir yerlere her şarkı ile! Ben beyaz yalan ile çok yakınlarda, daha bu yaz başında Bodrum'da bir arabanın içindeydim :) Türkbükü'nün bomboş halinde Hoca'nın yerine gitmek için arabayı park ediyorduk bir toz toprak otoparka, bize patatesli gözleme ikram etmişlerdi, o çok sevdiğimi bildiği için HaberTürk'ü almıştı bana, bir de dudakların güzel demişti... Başka bir şarkısında apayrı bir yerde, apayrı kişilerle, apayrı anılarda :) Haykıra haykıra söyledik şarkılarımızı yanımda kardeşim olsa bu kadar seveceğim Bıdık'ım, telefonumda iki can dostum, en dostum ile! mideyi ucundan düzelten ben, yemeğe değil içmeye verince kendimi birkaç utanmam gereken hareket de yaptım bazı şarkılarda, ama sabah öğrendim ki adamın da kafası iyiymiş :) anlamamış!

Kenan nur ol, var ol! Seninle hep ucuz atlatıyorum vukuatları!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder