3 Ağustos 2009 Pazartesi

Kaç Yazar...

o kadarrrrrr uzaklara dalmışım ki ....
o kadar buralarda değilim!
herkesi sevmişim,
ve herşeyi...
Sevmediklerimde olmuş elbet,
Kaçmışım onlardan.
Gözümde damla damla yaşlar var...
Neye, kime, neden gitmesini bilmediğim!
Özlediklerim var,
Özleyeceklerim...
Bir yol çizmişim yıldızlar ve ekmek kırıntılarından
Kırıntıları yemişler,
Yıldızlar bana kalmış
Onlar hala parlak
Yolumu gösteriyorlar mı bana?
Kaç yazar...
Ben bildiğim yolumda sevmişim, sevilmişim, sevişmişim ya!
Kalbimi hep elde sunmuşum, hissetiklerini saklayarak!
Hep gidenler olmuş
Kaç yazar...
En sevdiklerim bırakmış hep, hiç sevmediklerim sıkıca asılırken
Ne yapacağımı bilememişim...
otuza yaklaşmışım sonra
Kaç yazar...
Nice otuzlar göreceğim ben
Nice sevdiklerimi kaybedip, hiç sevmediklerimi taşıyacağım
En çok seni özleyeceğim ben,
Anne küçük anneyken, sen anneyken...
Bırakıp gideceksin beni
Doğanın kanunu diyecekler!
Bense hep seni hatırlayacağım
Her doğum günümde ve her sarıyer börekçisinde!
Ben nasıl yapacağım sensiz
Onu da anlat!
Madem gideceksin...
Öyle git!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder