20 Ağustos 2009 Perşembe

HaLı SaHa TaKıMıMı KurDum!

Maçlara bekliyorum herkesi!! Kombine ve bilet fiyatları için konuşalım, anlaşırız!

Size, özellikle hemcinslerime ve orta şekerlerime, bomba bir takım hazırladım!

Taraf gazetesi 14 Ağustos Cuma günü spor sayfasında futbolun transferlerinden bahsetmiş, ama artık sıkıldık Rijkaard'dan, Topuz'dan, bizim yeşil sahalarda görmek istediklerimiz diye listesini yapmıştı. Listede kimler yoktu ki... Adriana Lima kalede, Gisele Bundchen santrafor, Bar Rafaeli defans... Bende oturdum kendi listemi yaptım, sizlerle paylaşmak istedim!

Beğenen, isteyen kendi takımını kursun, kiralayalım bir halı saha, bunlar oynasın biz keyfimize bakalım :) Yalnız sahaya inmek, oyuncularımın orasını burasını karıştırmak, gereksiz bonservisler ile gözlerini boyamak yok! Çok uğraştım, benim onlar!!

Kalede, hepimize hitap edecek cazibesi ve vahşi teknikleri ile PENELOPE CRUZ. Sahanın gerisinde, nerde oynadıkları hiiiç umurumda olmayan, gol atsalarda atmasalarda sevmeye devam edeceğim ve özellikle soyunma odası toplantılarını uzun tutacağım beşlim:


JAMIE DARNON

DAVID BECKHAM
BRAD PITT BEN HILL
MICHAEL GSTOETTNER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder