2 Ağustos 2009 Pazar

Pazar bulantısı, nem katkılı...

Artık 72 saat geçti...
Ve ben hala uyumuyorum... Hava sıcak, nem fazla, an karışık vs vs. Klimayıda çalıştırsam olmuyor... Hayal ile gerçek birbirine itina ile girmekte, araba kullanmaktan vazgeçtim bugünkü denememden sonra.Hayırlı olmayacak ne benim, ne çevre için..!Bende oturdum kendi kendime sordum, hani diye başlayan tüm soruları...

HANİ...?
  • Türkü barına gidecektik?
  • Yaralarımı seviyordun?
  • Kenan konserini kaçırdık diye Kenan'a götürecektin beni
  • KalpazanKaya'da balık yiyecektik
  • Balık tutmayı öğretecektin sen bana Cunda'da
  • Yemekteyiz, yapacaktık... Eve girerken koklayınca 500, çıkışta beğenirsem üstü 2000'i verecektim ben
  • Sen bir yer seçecektin İspanya'da oraya gidecektik, boğa güreşi seyredip, domates festivalinde koşmaya
  • Ben sana sayfa 210'u yapacaktım
  • Centilmenlik anlaşması imzalayacaktık yeni sezon için
  • Mehteran ile Bulgaristan sınırına gidecektik
  • Çarşamba akşamı Onur ile tanıştıracaktın sen beni

Ne naif çocukmuşum ben :) Ne kadar kırılırmış kalp, aşık oldum zannedince... Ne kadar gülümseyerek bakarmışım günler ve gecelere... Ve ne kadar özlemişim, görünce dün aynı sokakta, tüm dünya içime dolmuş, nefessiz bırakmış beni... Şimdi artık temizlenip arınıyorum, tekrar en güzellere hakkını vererek bakabilmek için!! Bu kadar bakar körlük yeter... Bu kadar ahh'layıp vahhh'lamak da...

Bil istedim sadece... 210'u pişirdim! Çook da güzel oldu, ellerime sağlık!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder