31 Ağustos 2009 Pazartesi

Her yiğidin bir yoğurt yiyişi var(mış) !!!

Pazar sabahın köründe rüyamda tüm tırnakları kökünden yediğimi gören ben, taklalar atarak kalktım yataktan! Hemen el ve ayak kontrolü! Şaşırmayın hiç, ben tırnaklarımı yediğim vakitlerde, eller harap olmuş ve yenecek birşey kalmamış ise en iştahlı halimle ayaklarıma devam edebiliyorum! OK, OK iğrencim... Mideniz de pek bir kalktı... Ama yapmıyorum zaten artık!
Rüyanın paniği ile Pazar sabahının 9unda attım kendimi sokaklara: Manikür ve pedikür yaptıracağım! Rüyaya sebebiyet verdiğine inandığım yeni ve simmmsiyaahhh Sephora ojemi de aldım yanıma! 10 dakika sonra kuaförümün önünde hazır ve nazırım, ancak kuaför açılmamış! Haydaa, bu da nereden çıktı şimdi, diye kendi kendime söylenirken, bambaşka ama açık bir kuaförün önüne gelmişim... Girdim içeri, isteklerimi belirttim ve başladım beklemeye!
Alışmışlık başka birşey!! Kız ne yapsa laf ediyorum, nereye dokunsa zıddını söylüyorum, neden krem sürmedin, neden makas kullanmadın, neden..., neden...,neden... ve en sonunda her insan evladı gibi dayanamadı kendisi ve yarıda bıraktı o an ne varsa! Küstü ve içeriye giderken, madem bu kadar çok biliyorsun ya git kendi manikürcüne yaptır ya da al alet edavat burada kendin yap kendine, dedi!
Ehh bu da bana kapak olsun yani!
Zar zor barıştık kızla! Bu arada çok güzel manikür pedikür yapmakta!!

2 yorum: