6 Ağustos 2009 Perşembe

LEONARD COHEN KONSER NOTLARI

Çoooook keyifli bir gece oldu... Bir zamandır keyifsiz herşey, bol sebebleri ile beraber, ama dün akşam iş çıkışında NuTeras, bolca alınan mojito ve apple martini, keyifli sohbetin ve muhteşem manzaranın verdiği mayışmışlık ile, konserin başlamasına 5 dakika kala depar ile terk edilen mekan, "yedek kapısı" denen bir kapıdan giriş, ki bu giriş Açık Hava'nın en tepesinde, ve 20.sıraya Leonard Cohen'in aslında zamanında başladığı ama bizim gerçekleşen konserlerden 15 dakika geç başlamasına alışmamızdan dolayı biraz rötarlı olarak ulaşmamız...

Sonrası anlatılmaz yaşanır diyenlerdenim... Öyle her şarkısını ezbere bilirim, sabahtan akşama Leonard cohen dinlerim diye bir iddaam yoktu, aylar öncesinde biletlerimi alırken... Sadece seviyorum bu adamın tarzını, hayat hikayesini, genizden gelen sesini... Ve şu an itibarı ile diyorum ki dün gece İstanbul'dan centilemn bir efsane geçti... Tıklım tıklım dolu Açık Hava seyircisi olarak biz de kendisine tüm sevgimizi ve hayranlığımızı gösterdik... alkışladık, şarkılarına katıldık, resimlerini çektik, ayakta selamladık onu... Hayatı tiğye alan sahneyi terk edişleri ile zaten kalbimde yer alan tahtını iyice sağlamlaştırdı!

Merak edenler olabilir diye söylemek istedim... "I'm your man" derken sahneye atlama planlarım vardı... Olmadı maalesef... Öncelikle 20.sıra bayağı geride kaldı bu aksiyonu gerçekleştirmek için... Bir de sahne ve seyirci arasında derin bir hendek vardı?!? Saldırı planlarım birileri tarafından afişe mi edilmiş anlamadım... :( ama ben yine de en telepatik halimle "And I'm all yours" dedim :)
Bu akşam konseri izleyecek olanlar muhteşem keyifli bir gece daha geçirecekler eminim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder