18 Ağustos 2009 Salı

GERİ DÖNÜŞ... Hem de güzelinden geri dönüş :))

Tepemde bu ışıklarımla döndüm, geceleri bile gökkuşağım var benim artık :)

Yok sıyırmadım :) Her daim ucundan deli olduğum için, bengiller öyle kolay sıyırmazlar! Cinnet geçirirler, kızarlar, küserler ama sıyırmazlar... Hep en son noktada bir yolunu bulup toparlayanlarız biz! Baştan söyliyim pek de memnunuz halimizden!!!

Öyle uzun kaçmadım, 3-4 gün... Yalnız da kaçmadım, çok sevdiklerim vardı yanımda, en az onlar kadar seveceklerim zamanla... Issız, yeri adresi olmayan bir yerde değildi, çoook kalabalıklara gittim! Yani planladıklarımın tam tersiydi bu 3-4 gün ama harika geldi... Geldiği gibi kalması için de bir sürü karar aldım, uygulayacağıma inandığım, kapasitenin ve istediğin yeteceği, etrafın destek vereceği.. Hayırlısı bakalım :)

Yüzdüm acayip soğuk sularda! Çok faydalı birşey... Hem durmadan alkollü gezilen tatilde kafayı aydırıyor, hemde kalbin nerede, nasıl attığını, nasıl etkilendiğini acayip hissettiriyor! Buz gibi sular sayesinde çivi çiviyi söktü, hem kalbim hem beynim eridi, kendime geldim, yerimi buldum, yörüngeme döndüm! Daha bir mutlu girdim evime... Beni acıtan adamı affettim, yanındaki çerezleride!! Ona kızmayı da bıraktım, görmemezlikten gelmeye çalışmayı da! anladım ki ne kadar üzse de, kırsa da beni, ben bu adama gülmüşüm zamanında, bu kadar göt olacağını bilmeden! Heh, şimdi öğrendim diye, o günleri silip atmaya çalışmam, herşeyi unutucam, hiç hatırlamıcam çabaları niye? Çaba da kalmayınca işin, geçmişin ve yakın geleceğin içinde şahsa dair, o kadar kolay oldu ki üzerinden atlayıp geçmek, arkama bir gülümseme ile dönmek ve önüme döndüğümde herşeyimle barışmış olmak!

Dedim ya ben zaten kin güdemeyen insanlar kümesindeyim!! Ufak ahh'larım oldu, olacak da! Ama o kadar da olsun, dünyanın MAL'ı ben seçil miyim Allah aşkına!!

Dehşet içtim!! Yani bu bir kaç günde komaya girmediysem bir daha, büyük sözüme tövbe, sittim sene girmem heralde alkol komasına! insan hiç mi mola vermez diye düşündüğüm/düşünmeye çalıştığım anlarda bile içiyordum! Ama kesin kararlıyım 19 temmuz itibarı ile kesin ve uzun bir detoks, zayıflama, ruh kadar bedeni de temizleme, kışa ve yeni sevgiliye hazırlama dönemi :) Niye 19 temmuz diye soran olursa çift rakamlı günlerde kararlarımı uygulamaya başlamayı tek rakamlı seviyelerde de müziğin sesini sevmemekteyim... Yani 19 temmuz günü kendimi yenilemeye başlarken 30 volüm ile Janis Joplin dinlemek isteyebilirim...

Deli konuştum, herkesle, herşeyle, kendimle... Lüzumsuz laflarda çıktı ağzımdan, sırf kalabalık yaptılar belki, ama çok lüzumlu söylenenleri de can kulağı ile dinledim, ölçtüm, tarttım kendikilerimin yanına koyup! Çok şeyler ekledim benimkilere ve yoluma devam etmekteyim, :) , yine hep bildiğiniz, artık sanırım bıktığınız, gevezeliklerim ile!

O kadar garip, o kadar tatlı, o kadar deli - evet benden daha deli -, o kadar zavallı, o kadar güzel - evet çok kıskandım -, o kadar şaklaban, o kadar kayıp insanlar tanıdım, gördüm ki şaştım kaldım, 72 millet bir arada olduğumuza!

Anlayacağınız iyi geldi bu bir kaç gün, daha sakini olur muydu, olsa güzel olur muydu, bundan daha iyi modda döner miydim??... Yapmadığım için, karşılaştırması zor olacak... Ama yakınlarda bir de bir Karaburun kaçamağım olacak, kuş seslerinin ovalara karıştığı, denizlerin daha bir çivi olduğu, yolların pek uğramadığı ve hayat felsefesinin "Kasmassan ve kastırmassan, kal" olduğu bir yerlere... Orada tam bir arınır, sonbahara güzel bir giriş yapar, bu temizlenme ile bakarsın iki kış bile çıkarırım ben :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder