24 Ağustos 2009 Pazartesi

Give me a break!... diyenler için!!

Tamamen bomboş, sakin, bol uyunan, sıfır alkol tüketilen, oto boka sarılmayan, ot bok içilmeyen, kendi çapımda zen bir haftasonu! Hatta cumartesi 15.30 itibarı ile şarjı biten Blackberry'nin fantastik bir renkte yanan ışığı dışında başka hiçbirşeye tepki vermemesi 21. yüzyılda cep telefonsuz cillop gibi yaşanacağını gösterdi bana! Neyse bunlara daha sonra gireceğim, bu yazı ufak bilgi vermek için!!
Çok sevgili üstadım, Drop Che'm festival diyerek kaçırmanın hüznü dolu bir yazı yazmıştı geçenlerde! Hemen üstüne hafta sonu gazetelerin birinde DO!BREAK'i buldum/okudum. Üstadım, belki senin düşlediğin, istediğin festivaller gibi fantastik değildir ama bir bakmakta fayda var :)
DO!BREAK uçak, otel, araba gibi konuları tamamen bir araç olarak kullanıp, sizi dünyanın dört bir yanında festivallere götürüyor! Bu almanya'nın oktoberfest'i de olabilmekte, İtalya'nın La Tomatina festivali de... Cold Play konserini de seçebilirsiniz Barcelona'da, Venedik karnavalına da gidebilirsiniz maskelerinizin ardına sığınıp! Bütçe nedir, katılım nasıldır bilmiyorum ama ben sıkı markaja aldım siteyi, gitmek isteyeceğim bir kaç event olabilir! Bir de motto'larına bayıldım...
D eğişeceğiz
O ğreneceğiz
B eraber eğleneceğiz
R utini bozacağız
E ertelemeyeceğiz
A ra vereceğiz
K eşfedeceğiz
Bence hepsine tamam, walla!
Bir başka ilgimi çeken haber de GAP YEAR konsepti oldu! Tüketim toplumu olan bizlere, ufak bir açıklama, GAP'te indirim falan yok, bu sene de GAP'in senesi değil!! Gap Year, daha çok üniversite, ya da yüksek lisans tayfasının mezun olunca bir dönem gönüllü olarak dünyayı gezmesi, ya da dünyanın herhangi bir yerinde gönüllü olarak çalışması! Yer olarak sınırınız yok! hindistan'dan Çin'e Fas'tan Brezilya'ya istediğiniz yere gidebiliyorsunuz! Bazen hiçbirşeye gönüllü olmadan sadece bu tür organizayonların yönlendirmesi ile dünyayı dolaşabiliyorsunuz! Benim için biraz zor, benim bir gap year vermem demek, pederin gap'ten gitmesi demek olabilir :) :) ama ilgilenenler için araştırdım, en güzel ve detaylı bilgiler ve gap year'cıların deneyimleri www.gapyear.com adresinde!! ama güzel, mümkünse kısa bir plan yapar, beni de dahil ederseniz, söz kaçarım sizinle beraber!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder