24 Eylül 2009 Perşembe

Yaz sezonu kapandı...

Bir dolu anısı, bol kahkası, iç acıtan gözyaşları, kalp kırıkları, mutlulukları, yeniden gülümseme çabaları, eski sevdicekleri, yeni sevilebilecekleri, bol güneş, haddinden fazla bol alkol ile... :)

Bir adam sevdim ben bu yaz... Çok eğlendim, çok mutluydum yanında! O özgürlüğünü istedi, bende verdim gitti! Her gece bir cinayet işledim sonrasında, her sabah midem ağzımda kalktım yataklardan! Sonra, aylar sonra o hayatımdayken gittiğim, ama gözlerimin onunla kör olduğu sahillere döndüm yine! Başladığı yerde bitirmek için herşeyi ve -herşeye rağmen- bu muhteşem yazı! Bir yaz daha bitirdim hayatımda, daha öncekiler ile kıyaslamadığım, sonrakilerine hiç hazırlık yapmadığım!

Bitirmem gereken şeyleri , bitirmek için gittiğim sahil biraz hüzün kaplıydı bu sefer... Güneşin ışıkları eskisi kadar dik vurmuyordu, güneşi batırmak için sahilde içilen içkiler soğuk geliyordu, yağmurlar başlamış, deniz iyice soğumuştu... Yine de keyfine doyulmaz bir kaçamak oldu benim için... Uyuma planlarım pek yoktu, uyumadım o yüzden! Eğlenebildiğimin en iyisini eğleneyim dedim, yaptım da sonuna kadar... Alkol biraz olur işin içinde dedim, hakikaten biraz oldu! Çok dans ederim dedim, ettim de hem de şakır şakır yağmurlar altında... Yenilerini tanır, eski hayaletleri hayatımdan çıkarırım belki dedim, belkisi kalmadı dip bucak bir kış temizliği yaptım! Tek planda olmayan yağmurlarda denize girmekti... Eksik kalsın istemedim, onu da yaptım, yıldırımlar koyun arka tarafına kulakları sağır eden gürültüler ile düşerken...

Sonrası mı? sonrasında Nazo gelin ayağına hal hal takarken, Küpe bir çuval inciri bok etti! Zodiac devamlı uçuş modundaydı, ama bizi değerli bilgilere kavuşturdu! Yeşil Efe anlık sarhoş etti, ama gerisi fos çıktı, hem o yelek de hiç efeliğe yakışmamıştı! Gay olduğuna inanıp da değer ve yüz verilmeyen adam, dünyanın en güzel gözlü ve en kibar adamı çıktı, kız arkadaşı ile beraber :) Feyzo herkesin nefret ettiği biriyken, en müdür ve en genel olan en liseli gibi davranan oldu... Ve sonra Vecihi geldi... Şimdi evimin çatısının bir gece uyurken uçmasından korkmaktayım, tehdit bu yöndeydi çünkü!

Ölü derilerden kurtuldum ben bu tatilde... Hiç yük almadan, kuyruk takmadan, sadece kendi keyfimle geri döndüm! Takip eden olacak mı göreceğiz... :)) Bildiğim ise, ben bu kışa bomba gibi hazırım !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder