1 Eylül 2009 Salı

Geliyorrr... sonbahar arkası kış geliyorrrr!!!

Veeeeee beklenen oldu... Aylardan sonra bir sabah gözlerimi açtım ve evimin tüm camlarında yağmur damlacıkları durmakta! Joepieeeeee yeayyyyy!
Yazıda seviyorum ben , ama böyle yağmurlar başlayıp, havanın rengi koyulaşınca, nasıl mutluyum nasıl mutluyum anlatamam! Havanın rengi kasvetlense de içi ona uyum sağlamayan, yağmur yağdı, çamur oldu, su oldu diye hoplayıp zıplayanlardanım aslen ben...
11 saat uyudum ben dün gece... Akşam 20.00 itibarı ile bir kavanoz kuşkonmazı mideye indirmiş, 39 derece ateş ve zatürre başlangıcı tanısı ile yatakıma uzanmıştım! Sanırım ucundan yırttım, zatürre başlamayacak... Ama bir süre klima açmam, klima önünde ferahlamaya çalışmam, spordan dona kadar terli çıkıp orada burada sürtmem yasaklandı! Aile feci trip atmakta bana, sanki iki gün önce Hamidiye çeşmesi gibi akan burunlarla "biz hasta oldukkkkk" diye telefonda ağlaşan onlar değil! OK, ben bir kademe daha üstün çıktım, ama ben yeni nesilim, olur o kadar diye bir korelasyon kursam?!
"V" ile birbirimize bitti diyeli tam bir sene olmuş bugün... Hadi ondan geçtim 2009 yılının 9.ayı olmuş bugün... Amma çabuk geçiyor zaman yaaa! Öyle ufff geç oldu, aman çabuk geçti, eyvah yaş ilerledi, hopp dur zaman takıntılarım yok, olmaz da inşallah.. Şu ana kadar pek bir keyfi ve keyifsizliği çıktı ve çıkmakta herşeyin! Ama demek ki bir süre sonra algı farklılaşıyor, zamanın hızı diye birşey gelip çarpıyor surata! Hadi çarpıyorda fazla oldu, muckaaa diye öpüyor diyelim! Ama hangi ara geçti bu 8 ay?! OK, miktar değil kalite önemli diye hep savunmuşumdur... Ve baktığımda geriye mutlu, mutsuz, gülerek, eğlenerek, içerek, yiyerek, gezerek, kızarak, öldürme isteğini törpüleyerek, aşık oldum zannedilerek, sevişerek, sarılarak, sararak geçmiş tamamı! Unutmak istediğim tek an yok, anı da... İnsan hiç yok! Ehh o zaman 01.09.2009 itibarı ile kesin kar sayfasındayım ben :) Bir de şu bir üşüme bir ısınma, aptal öksürme ve sigaradan hiç tat alamama olmasa!
Ve, ve... Şu eski sevdicek her msn'e girdiğinde ağzımdan çıkmak için saniye beklemeyen midem! Bu kadar destursuz hareket eden iç organlar görmedim ben hayatımda! Ya mide çıkacak yerinden ya kalp! Beraber bile denedikleri var... Hayır sığsalar ya da izin çıktığını farketseler, yüzsüzce terk edecekler mekanlarını, beni kalpsiz ve sindirimsiz bırakarak!
Yağmur durdu tam bu ara... Sevinmedim hiç... Ben istiyorum artık restoranların içinde oturduğumuz, maalesef bu sene kabanları giyip sokaklarda sigara içtiğimiz, yağmurdan göz gözü görmeyen, yanınızdan geçen araba ile baştan aşağı çamur olup, su yuttuğunuz, siyah boğazlı kazakın en favori giysi olduğu, botların ayakta ağırlık yaptığı, soğuktan titreyek kalkılan sabahlarda sıcak yatağın binbir küfür ile terk edildiği, şanslıysak eğer çook kar yağıp yolların tıkandığı, dumanları tüten kahve bardağım, içi yünlü eşofmanım, elimde sigaram, ayağımda pofuduklarım ile balkonda denizi seyrettiğim günleri... Bir de bunların yanına bonus olarak şöyle en azından bir sezon kalacak sevgili ayarlarsam değmeyin bu kış keyfime! Hem yaşarım hem yaşatırım sizi!
Yine başladı yağmur !!!! :))) Ufff çok az kaldı kapkaranlık günlere! Heyecanlıyım!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder