9 Eylül 2009 Çarşamba

NUH TUFANI...

Rezillik diz boyu... Hatta ben boy veremiyorum bu kadar suyun içinde! Ama size kısaca bilgi vereyim dedim!

Bizim gümrük şirketi haberlerde göreceğiniz İkitelli Basın Ekspres yolunda, şirkete ulaşamıyoruz. Bina yarısına kadar su altında. Ofis Allah'tan 7.katta, server sağlam, tüm back-up'lar alınmış durumda ama muhasebe arşivleri sular altında kalan bölümde. Berbat bir durum... Sabaha karşı 3ten beri antrepodayız (bu da hadımköy bölümü) babam ve tüm ekiple, burayıda sel basmış durumda ayağımızda çizmeler üzerimizde t-shirtler donumuza kadar ıslak malları rafların en tepelerine kaldırıyoruz. Forkliftleri kenarlara bağlıyoruz yüzmesinler diye. Mal olarak zarar bir kaç yüz bin doları ALLAHTAN geçmez!!!
Halkalı Gümrüğü tamamen sular altında! Sele kapılıp yuvarlanan tırların içersinde - televizyon her ne kadar iki ceset desede - SADECE BUGÜN onlarca insan ölmüş durumda, ben bunu bizzat görenlerdenim!

Bu yağmur yine başladı ve devam edecekmiş. Cuma cumartesi daha da şiddetlenerek.. Dahası olur mu bunun, dahası nedir hiç bilemiyorum tahmin bile edemiyorum. Ben şimdi itfaiye ve karakoldan zabıt tutturmaya gidiyorum!
Şu işler toparlansın, sigorta ile anlaşılsın, o bu , ondan sonra bu azına sıçtığımın alt yapısız, insana saygısı olmayan, canının ve malının boklu bir dere taştı diye tamamen risk altında olduğu, yılların ağaçlarını kesip, rant sağlıcam ev yapıcam para kazanıcam diye acısından ölen, çarpık kentleşmeye peşkeş çeken hali hazırdaki dahil tüm belediyelerini,yöneticilerini, en şerefsiz hükümetlerini, ibne RTE ve onun göt yalayıcı şürekasını barındıran şehir ve ülkeden siktir olup gidicem!
Bu sinirle haber vereyim dedim!

Aylık aidatı 72.000 USD olan Hadımköy'deki olimpik havuzumuzdan sevgiler gönderiyorum herkese!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder