15 Eylül 2009 Salı

Eyy AŞK sen nelere kadirsin...

Hatun kişi evlenecek, bende nikah şahidi olacakmışım... Öyle dedi... Kabul ettik! Şıracının şahidi bozacı diye bir laf vardır gerçi, o yüzden benim gibi dikiş tutturamayan bir kişinin şahit olacak olması biraz tehlikeli... Ama laf dinletemedim! Senin gülüşün yeter, gibi garip bir açıklama yaptı, dolayısı ile ben bütün nikah ve arkası sırıtmak zorunda kalacağım anlaşılan! Neyse hazırım, provalarıma da devam ediyorum...
Ama hatun kişi bu nikah şahidi olayını biraz fazla Amerikan vari canlandırdığı için aklında ben bunca iş, güç, koşturma, su, çamur arasında bir de gelinlikçi, şekerci, davetiyeci, organizasyon firması, alyansçı koşturuyorum... Gerdek gecesi giyilecek - kısa süre giyileceğini tahmin ettiğim bir kıyafete neden bu kadar özen gösterilir onu da tam anlamadım ya - pijama ve gecelikleri bile ben seçtim! Damat benden, ben damattan utanarak rezil bir gün atlattık! Ama hatuna söz geçirmek, ya da anlatmak mümkün değil! Nuh diyor peygamber demiyor! Hadi damadın gönlünü, "ama aşkımmm, sen beni sevmiyor musun artık" diyerek alıyor! Peki ben neye, nasıl kanıpta tüm bu işleyişin en göbeğindeyim çözemiyorum! En büyük korkumsa gerdek gecesine beni de davet edecek olmaları! Ben her ihtimale karşın hazırlıklıyım davete!! Ponponlu bir don ve uygun baby doll'ü aldım!!
Gelin çok işveli, cilveli... Ama son on günde bazı cadılıklarına şahit oldum, nutkum tutuldu. Kuzu damat - ya hakikaten çok kuzu ya da kontrolün kendi tarafına geçmesini SABIRLA bekliyor - yanlışlıkla mırın kırın ederse, girilen mekandan polis eşliğinde çıkıyoruz! Öyle bir bağırma, öyle bir sinir krizi yok! Dün akşam mesela, alyansları seçmeye gitmiştik... Bende evleniyorum ya, dolayısı ile orada olmam istendi! Kadı misali ben oldu demezsem, olmuyor! İşten çıkıp, çıldırmış bir trafikte, altıma yaparak ve küfür kafir ulaştığım kuyumcuda, beni gören damat, boynuma sarıldı geldiğimi görünce... Bizimki çoktan bayılmış, kuyumcu koltuğunda nefret ettiğim limon kolonyası eşliğinde ayıltmaya çalışıyorlar... Nedir diye sormam gerek, hiç istemesem de!?! Gerzek iki halkayı seçememiş hatuncum! 144 çift - bence birbirinin çoook benzeri - alyansa bakmış saatlerce (Allah'tan o saatlerde ben trafikteydim, yoksa katil olurdum)! Ehh damat da bir insan evladı tabii, 2 saat 37 dakikanın sonunda " Aşkım hepsi çok güzel, artık seçsen bir tane" deme gafletinde bulunmuş! Yok kendi kendine mi evlenecekmiş, yok bu yüzüğü beraber takacaklarmış, yoksa o takmayı istemiyormuymuş, yok yanyana olmadıklarında parmağından çıkaracakmıymış.... Ohaaaa dedim! İki halka, ve gelinen nokta!! Çocukcağız bu şirretliği susturmak amacı ile eline ilk geleni seçince bitti sanıyorsanız, çok naifsiniz! Yok bunu mu layık görmüş, hem tek taşı buna uyar mıymış, hiç mi göz yokmuş?! Vallahi gözü bilmiyorum, ama damat da mide olmadığı, beyni de bir yerlerde bıraktığı kesin!
Tampon kuvvet olarak gelen ben, 144 çift alyanstan eleye eleye 2 saat sonunda "rüya" alyansı buldum! Bende kalacakmış bunlar, kesin kaybetmemem gerek, yoksa diri diri mezara koyar beni! Gerçi öyle bir salaklık yaparsam o koymadan, ben atarım zaten kendimi biryerlerden!Kabus bitti, evime döndüm, tam koltuğa oturacağım, telefonum çalmakta, arayan damat!
N'ayırrrrrr, n'olamazzzzzz!!! Evlenmek istemiyorummmmm!!! Gerdeğe de girmeyeceğim sizinleeeee!!
Açtım telefonu, konuşalım biraz dedi bezmiş sesi ile... Geldi, konuştuk da biraz... Daha doğrusu o anlattı, içini boşalttı, bende üzüm yiyip, hmmmm'ladım! Tek bir soru sordum, ki benim için en önemli soruydu! Niye çekiyorsun bu kadar tantana, bu kadar şirretliği?? ÇOK SEVİYORUM, AŞIĞIM, dedi...
Ya bak Allah'ım... Bugüne mübarek gün diyorlar!! Sana söylüyorum lütfen duy beni! Bende çekilmezim bazen, estiler mi ne tarafa uçacağım, ne zaman konacağım belli olmaz! Ama iki halkaya 6 saat harcayacak hatun da değilim, bilirsin! İllaki cikletten yüzük getiren adam da istemem, ama biraz adil ol şu konuda yaaa! Ne evlilik diyorum, ne baby doll, ne de damat bohçasının abidik fiyongunu saatlerce aramayı... Lakin şu sevgili kuluna, ÇOK SEVİYORUM, AŞIĞIM diyecek ve kalıcı olacak, kalp olacak, kalbimiz olacak bir adam gönder artık! Pek bir Noel Baba sıfatıyla yaklaşmaktayım farkındayım sana, mazur gör, kulların sağı solu belli olmamakta! Ama bu haksız gidişata bir dur demezsen, çok kırılıcam artık!
Nikaha az kaldı... Yatak odası seçmemiz gerekiyor bayramdan sonra! Korkuyorum! Ya denememizi isterse?!?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder