13 Eylül 2009 Pazar

NeRdEsİn??

Eyy uyku nerdesin?
Kaybettik yine birbirimizi!! Gelmedin gelmedin,gel diye antibiyotik üstü viski denedim senin yüzünden!
Fazla naz aşık usandırıyor, söylemediler mi sana? Yoksa ben son zamanlarda çok mu kullandım seni, sıkıldın benden!?
Ama insan giderken haber vermez mi? En boktan adamlar bile söylüyor, eywallah sen bana az, fazla geldin, iyisin hoşsun ama bla bla bla, diye... Kime kaçtın sen? En son konuştuğum babam, uykudan 15 dakikalık konuşmanın 10'unu haybeye harcadı esnemeleri ile! Ona gittiysen, haberin ola sabah saat 6da yarı yolda bırakacak seni! O saatler en güzel saatlerimdir, kimse beni terkedemez hayallerin yalan olacak! Sabahın körü adamı o! Demedi deme!
Kitap okudum hemde en sıkıcılarından, aylardan beri baş ucumda olup da, emeğe hürmeten her gece bir kaç satır okuduklarımdan! Sayfalar bitirdim, bana mısın demedin! Kapadım ışığı saydım bütün sürüyü küçüklü büyüklü, sürü bitti sen gelmedin!
Saat 2:46 itibarı ile bangır bangır free design ve eski sevdiceğin online olduğu bir msn ile baş başa bıraktın beni! Alacağın olsun!
Ben ki her fırsatta seni değerlendiren, kollarında kaybolan, uyanmamak için adam dövmüş insanım!
Hayır zannediyorsan ki geç gelirsen bir pazar sabahını uyuyarak geçirecek bu hatun, yanılıyorsun, bir çok defa anlattım ben sana bunu! Genlerde var, pazarda olsa 7yi az geçe gözümü açıyorum ben, iş günleri hep geç kalmama rağmen!
Sezon geçişi mi dedin sen bana? Ne sezonu yaaa? Senin sezonun mu olur?
Sevişmedin ne zamandır ondandır diyosun da, niye yüzüme vuruyorsun bunu? Düzgün adam vardı da biz mi sevişmedik!?
İçim uyuyor uykucum... Gel n'olur şu beyni de kapat!
Bir kuzu, iki kuzu, üç kuzu.... Çok kuzu... Nerde bunların anneleri babaları? Koyunlar sizde toplanın yeniden! Çoban nerede, o da gelsin! Koyunları saydık yetmedi, çobanla sevişiriz bari!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder