28 Temmuz 2009 Salı

SıFıRLaNmAk...

Uçana kaçana derler ya?, bu aralar öyle benim... Herşeye, herkese çatıyorum... Aman zannedilmesin, ucundan sert olan derimi yırtıp içinden yeşil bir yarmagül olarak çıkmakta ve cümle alemin azına sıçmaktayım... Yook, haşa, hiç haddime düşmedi, bundan sonrada düşürmemek için tüm çabalarım...

Hep derim, hep yazarım ya, benim kendi kendime vurdulu kırdılı sahnelerim... Sol köşede kırmızı şortu ile zatialiniz - ben - , sağ köşede rengarenk şortları ile kimi istemezsem, kimi sevmesem, kim için " çıkmasın karşıma, Allah yarattı demem, delik deşik ederim" desem, onlar toplanmış... Ama nedir durum? Bir atom bombası yok etme potansiyeli ile tamamen kin,şaşkınlık,kırgınlık,kızgınlık, kusmuk dolmuş ben, en hallicesinden kendime atmaktayım yumrukları... Neymiş ? - yok efendim karşındakiler gün gelir anlarmış, anlarsa yontulurmuş, boynu önünde karşına çıkarmış, hatta belki özür bile dilermiş, hem ne gerek varmış şimdi bu kadar çok can yakmaya, üstelik karşı köşe çok bir kalabalıkmış, bu kadar kalabalığa bu kadar açıklamaya gerek yok kalbi, aklı, hüznü - Kıçımın kenarı demekteler burda adama, ama bende Sting "And the world is like an apple, Whirling silently in space, Like the circles that you find, In the windmills of your mind" demekte... Bunada şükür tabii... Millet neler neler duyup, nelere sarıyor beyninin içi ile...

Ne zaman bu kadar puştlaştı bu insanlar yaaa? (30-1) yaş grubu kümesinin sabit ve sadık bir elemanı olarak, şaşakaldım ben bedeni büyümüş olan, dolayısı ile baktığınızda adam sandığınız, ama bulunduğu kalıp ve konumla hiç ilgi ve alakası olmayan, orayı sadece sahibinden geçici olarak kiralamış, laf salatasından başka bir bok bilmeyen, kayda almadığınız için de "her boku derim, sonrada üstüne basar geçerim, ne hatırlarım ne hatırlatırım" tavırları ile sizi göt gibi ortada bırakan HERKESE... Seçmece tüm kelekleri, ben mi çekip çıkarıyorum hep yoksa bu aralar yağmurlar bol, bu omurgasızlar suyu görünce sürünerek mi çıkıyorlar yer altından?!

Arıza mıknatısı, yavşak paratoneri gibi hissetmekteyim kendimi!7.2 milyara yaklaşan dünya nüfusunda "su katılmamış kek" yaftası ile kaç kişi dolaşmakta sorarım size...

Ne düş kaldı, ne istek, ne tavır, ne tafra... En deniz anası kıvamında dolanmaktayım ortalarda... Temcit pilavı gibi aynı şeyleri düşünüp çözmeye çalışmaktan, aynı duvarlara toslamaktan, merkezi şaşırıp köşelere savrulmaktan, elimin, ayağımın, kaşımın, gözümün, gönlümün, yaşam şevk ve zevkimin bilimum dümbükler tarafından çizilmesinden, yersiz ve zamansız hallerde ortaya çıkan panik atak hallerinden SIKILDIM... Oraya kaçalım, bunuda yapalım, bacağı açalım, hiç konuşmayalım, içimizi görelim diyen dostlar, saolsunlar varolsunlar! Tek düşünenler beni, bir de biliyorlar heralde, 3 gün önce 5 gün sonra hepimiz aynı yollardan, aynı bostan korkuluklarını seyrederek geçmişiz, geçeceğiz...Ama yok biliyorum bu davetlerde kendime getirmeyecek beni... Tüm biriken bu yavşak ve yapışkan yükten ben ancak anıra anıra küfrederek kurtulacağım....

Hakikaten istiyorum bunu.... Tam olarak karar veremedim sadece, ortalık bir yerde yapayım, herkes duysun, deli zannetsin, bir iki dallama üstüne alınsın ve ben arada onlara girerek temiz bir hınç almışlık duygusu ile nezarete mi atılayımmm YOKSA sakin, sessiz bir yere gideyim, dağlara, taşlara bağırayım... Bu ikinci opsiyonun tek aklıma takılan yanı, ben bağırıcam kıçı yırtarak dağa, taşa.... Eee, eko denen birşey var, çarpacak çarpacak, karşıda tanımadığım bir ses bana küfredecek geri... (insan kendi sesini algılamazmış ya) Ben asabiyim, hele bu aralar, bu asabiyet ile unuturum ekoyu falan, kıran kırana mahalle kavgasına girebilirim " uleynnn yiyorsa çık da suratıma söyle leyyynnn" diye... NEYSE, mekan farketmez, repliğim hazır! korkuyorum biraz buraya yazarsam blog kapanacak diye, ama korka korka nereye kadar....

EY MEŞAKATLİ HAYAT YOLUNUN, HIYAR ve ARSIZ SÜLÜKLERİ.... ADAMLIĞINIZDAN GEÇTİM, İNSANLIĞINIZIN BİLE OLMADIĞI, VARLIĞINIZIN KAN DONDURDUĞU, İÇ KURUTTUĞU İPNELER... ULAN BOYNUNUZUN BORCUMU ANADAN EMİLEN SÜTÜ, CANLA BAŞLA ÇALIŞIP, YALPALAYIP YUVARLANARAK GELİNİLEN YERİ, ULAŞILAN DİNGİNLİĞİ, YARDIM ETMEDEN KALKMAYAN ÇÜKÜNÜZÜN UCUYLA DÜRTMEK?! Kİ OLSA EKİPMAN BU ZAMANA KADAR NE BEKLERDİM, NİYE BEKLERDİM, ELİNİZE VERİP KULAKLARINIZI ÇINLATMAKTAN BAŞKA!! BENMERKEZCİ, ZİBİDİ ve YAVŞAK GRUP, HEY ORADAKİLER SİZE SESLENİYORUM!! HEPİNİZİN TAAA A.Q'yım!!
Pişşşt çaktırmayın utandım yazarken bile, ama rahatladım da yaaa... Bir de karar verdim, AND'IMIZ gibi ezberlicem bunu... Hali hazırda suratına tüküre tüküre söylemek istediğim birkaç kişi var, oh ne ala... Ehh ileriki zamanlar için de kokmasın diye tuzlar, ara ara revize eder, kullanırım ben bunu yaaa... Nasılsa bu hayat karşıma hep bir "okeye dördüncü" getirecek! Yılma ey avare gönlüm!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder