17 Temmuz 2009 Cuma

Bugün tüm ışıklar yeşil yandı...


Hiç yolum tıkanmadı bugün...
Her ışıktan yeşilde geçtim...
Öyle aman sarıya döndü, ucundan kırmızıydı hiç olmadı...
Geldiğimi gören arabalar hep kenara çekildi...
Yollar sanki tamamen benim...
İşaret mi yoksa bende ki durum değişikliği mi?
Bu saatten sonra en son bana işaret gönderir heralde yukarıdaki...
Bence ben değişmekteyim...
Kalbim çoook acıdı yine dün gece...
Salak gibi unuttuğum gözlüğüm ve kolyem evine geri döndü...
Dolayısı ile O'da...
Yok hayır yanlış oldu...
O dönmedi... Dönmeyecekte zaten... Dönmez heralde...
Uğradı sadece...
Pek başı gibiydi, en başı...
O zamanlarda da benim kalbim böyle patır kütür atardı...
Ağzımdan çıkacak sanırdım...
Yine öyle oldu...
Ama bu sefer her atışında çevresini saran acıyı da pompaladı kanıma, karnıma...
Salak salak güldüm karşısında, heralde anlattığının yarısını anlamadan...
Kulağımda sesi vardı sadece sözleri değil...
En çok karmaşasını farkettim, daha önce hiç dikkat etmediğim...
Gitti, içtim, ve sanırım olmaz dedim..
O yüzden mi bütün ışıklar yeşil bu sabah bana?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder