8 Temmuz 2009 Çarşamba

Aynen bu mode on...

Avazım çıktığı kadar bağırasım var... Gerçi bu geçen gece bir rüyada da oldu! rüyamda evime hırsız giriyor ama rüya ile gerçek arasında, çatı katının 35 derecelik fin hamamı etkisi ile de, ben onu gerçek sanıyorum... gözlerimi açıyorum bir adam uyuyor muyum diye kontrol etmekte, halbuki göz falan açtığım yok... Bağırıyorum bağırıyorum ve klasik rüya sendromu ses çıkmıyor... Nato kafa nato mermer yani...
Şimdide aynısının tıpkısı bir bağırma hissi...
S-I-K-I-L-D-I-M !!!
Gerçi şu an bağırsam çıkar sesim, ama bu seferde patron kişi sıyırdı damgası yiyeceğim... bu sıcaklarda bir o eksik...
Dün akşam aileyi ziyaret, çayır çimende gönlü ferahlatma, havuzun ışığı eşliğinde yatağa gidip kuş sesleri eşliğinde uyanma istekleri geldi birleşti, yol tüm yazlıkçılarla beraber Hadımköy semalarına götürdü beni... Gitmesine gittik de, ruh hali o kadar gel git'lerdeki ne havuzun ışığına bakabildim ne kuş seslerini duydum... Bir ara yalnız, çooook önemli bir karar verdim kendi kendime... Türk'ün aklı ya kaçarken ya da kenefte gelirmiş... Benimki tam birşeylerden kaçtığım ve annemin elime bir paket pirinci tutuşturup "ayıkla taşlarını, hem de terapi olur belki" dediği anda geldi...

BEN ARTIK TAŞLI PİRİNÇ İSTEMİYORUM!!! MÜMKÜNSE AYIKLANMIŞ GELİN!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder