29 Temmuz 2009 Çarşamba

AYIP bana ÇOOOOKKK AYIP

Ya diyorum neyi unuttum, neyi unuttum diye kendi kendime günlerdir...

E ben Sezen Aksu konserine gittim Cuma akşamı... Ayıpladım kendimi hiç bahsetmez mi insan hayatının büyük bölümünü kaplayan, pergelle vücuda isim kazıttıran, ad ve evin telefonundan sonra şarkılarını en ezbere bildiği şahıstan...

İki hatun kişi düzenledik bu event'i... Biri kıtır (ben), diğeri henüz daha çıtır :) Dedik ki nişantaşında içer, kafa ve mod hazır olunca, gideriz konserimize... Doğrudur kafalar çakır keyif oldu... Doğrudur, topuklu ile Açık Hava'ya ve Açık Hava'da tingildemek zor... Doğrudur, Sezen halen daha bir numara, halen daha muhteşem... Doğrudur, arkadaşlarıda katınca konser programına öyle Minik Serçe, Hata, alaturka, Ben her bahar Aşık Olurum, Biliyorsun, Bir çocuk sevdim, Bir zamanlar Deli Gönlüm, Dört Günlük Birşey, Güllerim soldu, Her Şeyi Yak, İki Delilik (daha devam etmiyorum bu liste çok uzar) gibi bombalar sığmadı, hatta hiç girmedi... Doğrudur, yukarıdaki örneklerin söylenmemesi çok iyi oldu, yoksa o kadar alkolle bile biz iki hatun hazırdık çeşmeleri açıp, barkovizyonda şebek olmaya... Ve doğrudur Erkan Oğur garip, şahsına münhasır ama cevher adam...

Hep sana, hep sana, hani bana derken duyar gibi oldum sizi.... Buyrun o zaman, aman DENGE'yi kaybetmeden...

Aşkım da değişebilir gerçeklerim de

Pırıl pırıl dalgalı bir denize karşı

Yan gelmişim diz boyu sulara

Hepinize iyi niyetle gülümsüyorum

Hiçbirinizle döğüşemem
Siz ne derseniz deyiniz
Benim bir gizli bildiğim var
Sizin alınız al inandım
Morunuz mor inandım
Ben tam kendime göre
Ben tam dünyaya göre
Ama sizin adınız ne
Benim dengemi bozmayınız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder