5 Ekim 2009 Pazartesi

Yeni...

Yeni hafta, yine Pazartesi...
Cümle alem ezberledi artık benim Pazartesi sendromlarımı! Nefret ediyorum yok daha ötesi! alın işte bu sabah, 06.30'a kuruyorum saati, çalıyor ve susturup yine uyuyorum! Yeterki şu pazartesi geçsin duaları ile "5 dakika daha uyuyayım sonra kalkarım" planları arasında gözümü açıyorum ve saat 09.00!!!
Kötü pazartesi! Biliyor kendini sevmediğimi her türlü kalleşlik mevcut dolayısı ile!
Bugünün tek kurtuluşu ne derseniz, şakır şakır yağmur!! Bayılıyorum ben yağmurlu karanlık havalara... bugün de onlardan biri... O yüzden uyuklayarak geç başladığım günü şu anda çok bir keyifli geçirmekteyim! Totoyu kaşıyın!!
Bugün aylardan sonra ilk defa kapalı ayakkabı içi çorap giyildi! Pardesü denemesi yapıldı ama sıcak geldi, yine ince çıkıldı... Dışarıda koca damlalar ile durmayan, muhteşem bir yağmur! Hava grinin binbir tonu!! Nasıl mutluyum, nasıl gülümsüyorum anlatamam!! Trafiği, sigarama damlayıp söndüren yağmur damlalarını, tampondan hafifçe dokunan amcayı, geç kaldım diye yenen fırçaları sallamadım bile...
Haftasonu her rengiyle yoktu belki ama güzeldi... Aylardan sonra gerçekten güzeldi... dinlenmek, eğlenmek, gülmek, sevdiklerimle olmak, sevebileceklerimi tanımak için güzeldi...
Ufff bu aralar kelime sıkıntısı vaR, o yüzden burada amaç - just to keep you posted - !!
Yağmurlara kaçıyorum ben :) Hadi gelin!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder