19 Ekim 2009 Pazartesi

W.T.F. !!

Şu kafa geçsin gitsin bitsin istiyorum...
Nasıl geçer gider biter bilmek istiyorum...
Cırcır hayatlar yaşayan herkesin suratına haykırmak istiyorum...
Aşık olmak istiyorum...
Mantık, taktik, oyun, olmadığın gibi gösterme çabalarını mümkünse bir dokunuşla yok etmek istiyorum...
Daha çok zaman istiyorum, kendim için, kitaplar için, uyku için...
Birbirini ölçme, tartma, tanıtma sürelerinin bu yaşta biraz daha sevimli ve çekilir olmasını istiyorum...
Herşeyleri bir yerlere fıtlatıp atmak istiyorum...
Bu adam nereden çıktı, ben ne yapıyorum diye durup bir düşünmek istiyorum...
Haybeye gönül ve vücut bağı kurmaları durdurmak istiyorum...
Umursamama, erteleme, öteleme gibi kendime zarar verdiğim huylarımdan kurtulmak istiyorum
Tüm sahte insanların, sahte hayatların, sahte lafların, kandıranların, mal gibi kananların, iletişimin biipp biiip ve dıııtt dıııttt ile sınırlı olduğunu sanıp ağzı iki çift laf yapamayan salakların, tepeden tırnağa süzen çiğ bakışların, iyi ile kötüyü kendine göre uydurmaya çalışanların şimdi, hemen, anında yok olmasını istiyorum...
Sarılıp uyuyabilmek istiyorum, kaçıp saklanmak değil...
Ne istediğimi bilmek istiyorum bir de...

2 yorum:

  1. ne istediğini biliyorsun işte :)

    ama yok hayır bilmiyorum diyorsan benim yaptığımı yap, istemediklerini biliyorsun onları listele onların tersi istediklerin :)

    ayrıca bence güzel şeyler istiyorsun :)

    YanıtlaSil
  2. Hahahha bir de böyle bir liste yapıcam ben o zaman..
    Saol Edie tavsiye için :)

    YanıtlaSil