8 Nisan 2010 Perşembe

Mükemmel tablo... A.L.E.R.T - A.L.E.R.T !!


Rio'da bir sel oluyor, ülkenin ikinci büyük kenti tamamen felç... İnsanlar ölü, evsiz, suda yüzmekten buruşmuş ya da kayıp....

Endonezya yine sallanmış... Şahsına münhasır ülke sallandı mı 7den aşağı sallanmıyor, ölü, yaralı, hasar henüz daha bilinmemekte! daha öncekilerden kalan olduysa onlarda bu depremde gittiler sanırım!

Bişkek'te hükümeti devirdiler, ortalık kan revan, insanlar birbirine saldırıp saldırıp duruyorlar...

Farklı farklı ülkelerde biraz kassam çocuğum olacak yaşta insanlar birbirlerini kesip, yanına da patates haşlayıp yiyorlar... Toplu intihar ya da katliamlardan bahsetmiyorum bile...

Bizde herkes birbirini dinliyor, hiç beklemediğin adamlar toplumun en yüz karası çıkıyor, doğru konuşanların çoğu Silivri ya da benzer yerlerde, işssizlik de tembellik de diz boyu, armut piş ağzıma düş mantığı ile olan olmayan ta**aklarını yaymış oturuyor, üretim yok, tüketim çok... 

Amerika Rusya ile anlaşma imzalıyor, astronotları Rus uzay mekiği ile uzaya gitsin ortak araştırmalar yapılsın diye... Her ikisi de yeni dünyalar arıyorlar demedi demeyin! bitirdik çünkü bu dünyayı! Bundan sonra en yenilenebilir enerjileri de kullansak, en doğa dostu da olsak - ki biz insan olarak birbirimizin dostu olmayı bile beceremiyoruz değil doğa dostu olalım-, en geri dönüşümlü de olsak, bu dünyadan bir cacık olmayacak... Sevgili daha iyi biliyor bu işleri, çok çabalıyor birşeyler yapabilmek için, yazıyor çiziyor (http://www.enerjienergy.com/artikel.php?artikel_id=99   --  Bu onun en son yazısı) Ama ben zannetmiyorum ki bu dünya kurtulsun... Kin, nefret, asabiyet, kıskançlık, açlık, sefalet, doğal kaynaksızlık, tüketim kibiri, üretim tembelliği, pisletme güdüsü bu kadar hüküm sürerken, ben ne mi yapıyorum...? Para biriktiriyorum, bol bol hem de! Çünkü bizim memleketin yapamadığını, yapamayacağını bir gün birileri yapacak ve bu dünya puffff diye toz olmadan bir kısım insan gidebilecek başka yerlere! Suyun bol ve temiz olduğu, yeşilin yeşil olduğu, havanın solunduğu, yeniden yapılanmanın bugünlerden ders alınarak daha düzgün olacağı, saygı ve sevginin tekrar var olacağı bir yerlere... Ben göremem heralde, ömür vefa etmez gibi geliyor! Ama 4 çocuk istiyorum ben, bu leş dünyaya getirmek için! Oldu da o an geldi, onlara ya da onların çocuklarına bir fırsat teklif edildi, gidiyoruz bu dünyadan daha iyilerine diye, o zaman benim biriktirdiklerim inşallah bir katkı olacak çocuklarıma, torunlarıma... Bir de mektup yazacağım hepsine, çok gülecekler kesin, anne/anneanne elle mektup yazmış bize diye :) Sevgi ve saygı dolu olun, önce kendinize, sonra çevrenize, ota, börtü böceğe, sizi siz yapan geçmişinize, doğaya, doğmayana, doğacak olana, insana, kadına, erkeğe, kertenkeleye (ben ilk hayatımda kertenkeleydim, pek değerlidir benim için), kısacası herşeye.... Ve sömürmeyin hiç bir şeyi çok fazla, çünkü gideceğiniz yeni dünyada da kalıcı olmayabilir hiç biri, hiç kimse diye...

Sizde bir ucundan planlarınızı yapmaya başlayın bence... Herşeyin bir sonu olduğu gibi bu dünyanın da olacak, eli mahkum! Siz de, çocuklarınız da ve eğer şanssızlarsa torunlarınız da gittikçe kötüleşen bir dünya görecekler, o dünyada yaşayıp, totoları kollamaya, maskeler arkasında nefes almaya, güneşin kavuruculuğundan korunmak için gölgelerde dolaşmaya, ölen kutup ayılarına yaslar tutmaya, iç şavaşların arasında kalmaya, su dilenmeye başlayacaklar... Yapacak şeyler artık çok kısıtlı, bazı ülkeler belki ama bizim gibi ülkeler ve dünyanın birçoğu bu bilince sahip değil, dolayısı ile bol para biriktirin benim gibi... Yeni jenerasyonlarınıza fazla uzak gözükmeyen uzay yolculuğunda yerlerini ayırtmak için... Benden söylemesi...

2 yorum:

  1. hı tespitler doğru gibi.
    benim de bir farklı teorim var. doğa/yerküre sıkılacak bir gün. anlamadınız o kadar felaket gönderidm size diye orta yerinden yarılır gibi yapacak. ne kadar insan varsa çekecek magmanın içine. o amerikanlarla rusçuklar da son anda yetişemeyecekler mekiklerine. yetişseler bile manyetik çekim felan sebebiyle onlar da magmadan içeri. oh!
    sonra yerküre baştan başlayacak safra olarak insan ırkını yuttuktan hemen sonra :)

    YanıtlaSil
  2. :))
    hmmmmm .... Ben biraz bunu düşüneyim ... eğer aklım yatarsa haftasonuna kadar birikimleri alışverişe mi yatırırım acaba :P :P
    Şaka bir yana, hakikaten gidiyoruz felaket... İçeri mi çeker, dışarı mı püskürtür, kaçacak zaman olur mu olmaz mı bilemeyeceğim ama hoş olmayacağı bir kesin :(

    YanıtlaSil