3 Mart 2010 Çarşamba

Mıncıkla bizi ey Spa...

Malum bu aralar ben tatsızım, sevgili tatsız, ikimiz de yorgunuz, ayrı ayrı ve bazen beraber hastanelerde koşturmaktan bitik durumdayız, o yüzden bu pazar rahatlayalım biraz dedik... Belki kasılan vücutları biraz gevşetiriz, sırt ağrımızı biraz azaltırız diyip bir spa deneyimi yaşayalım istedik...
Sevgilinin deyişiyle yuvayı dişi kuş yapacağı gibi bu tür programları da aynı kuş üstlenirmiş! bu kuş üstlenmesine üstlendi de bazı tereddütleri yok değil programla ilgili...
Öncelikle beni mıncıklasınlar, kafadan iki tas su dökülsün, bir iki kokulu mum için biz niye bu kadar para vereceğiz, o soruyu halen daha cevaplayamadım ama bol araştırma sonrası en bütçeye uygunu buldum... Envai çeşit muamele içinde sevgili "çiftler için aşk paketi"ni beğendi... iki saat boyunca ayağımızı da, boynumuzu da beraber ovacaklar, aynı sudan içicez, aynı tuzlu kurabiye ikramlarını yiyicez, aynı jakuziye giricez... sıkılmaz mısın diye sordum, niye sıkılayım dedi... Ben sıkılmaz mıyım diye sordum dişi kuşa, zor olacak ama alışırsın dedi!
Hayır çıplak kalmamış değilim sevgili önünde, en az giysili hallerimizle koltukta iki sevişme arası pineklemelerimiz de çok bol... ama şimdi bizi bir odaya kapatacaklar ya, herşeyi orada yanyana yapacağız ya, korkulu rüyalar görüyorum pazar günü ile ilgili! Rahat bir dişi kuşum ben... Hele 60 dakika masaj, öncesi ayakları mıncıklasınlar, arkasından boyun ve kafa masajı yapsınlar falan daha da rahatlayacağım biliyorum! Hatta o kadar rahatlayacağım ki, daha önceki masaj tecrübelerime istinaden söylüyorum, ağzımın suları akacak, suratım yamulacak, bel civarı masajda belki pırtlarım bile....
Tam ay,gün ve bilmem kaç saattir bir çift olduğumuzu hesaplamış olan sevgili de bu kadar rahat mı acaba??! Zen odasından bu adamın suratına bakamayacak kadar zen olmuş çıkmak istemiyorum ben... Hamam taşında köpükleri yuttuğum için ağzımdan balonlar çıkarmak da... bütün bir senenin kirli derilerinin kese aşamasında onunkilere karışmasını da!...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder