15 Şubat 2010 Pazartesi

It's exctasy....

Yaw bir bilene sormaktayım... Ne koyuyorlar bu grip ilaçlarının içine! Utanmadan bir de günde üç kere için diye yazıyorlar sonra! Bu nasıl bir kafa tanrım!? Hayat en saftorik yaşlarımda bile bu kadar toz pembe olmadı! Ota boka gülüyorum... İlk bir saatin sonunda da bir uyku bir uyku, zannedersin hazırlandım, tüm depolama tamam, kış uykusuna yatıcam!
Bıraksalar yatıcam da aslında... Şu kafa ile altı ay uyanmazmışım gibi geliyor hakikaten! Hayır, gribinde geçtiği falan yok! Ses tam bir travesti, burun sürekli akmakta, silmekten yara olmuş durumda... İyi miyim sorusunu bulutların üstündeyim diyerek yanıtlıyorum...
Haftasonu direksiyon başında uykuya dalacağım diye cam açık gitmekten daha da hastalandım sanırım!
Sevgiliyle sevişecek takat yok resmen, zorluyorum kendimi, korkuyorum da tam en güzel anında uyuya kalır mıyım diye...
Dün gece ilaç alındığı için sevgili tarafından yasaklanan alkol tüketimini yine de fosfor alalım diyerek Adem Baba'da değerlendiriyoruz... Pazar gecesi keyfimiz de dvd olacak, evin rahat koltuklarında bacaklar kollar birbirine karışarak... DVD seçerken bile uykum geldi, bir köşede oturdum bekliyorum sevgiliyi... Opsiyonları sunsun, alalım ve bir an önce atalım kendimizi eve diye! Orada bile uyukladım ya, sevgilinin hayranlığını bir kez daha kazanmış oldum sanırım! Hep de bir gülümseme suratımda! Film güzel, II. Dünya savaşı, Hitler, vur kır, gaz odası... Bayılırım! Hatta uykum arası övünmek gibi olmasın güzel bir DVD arşivim vardır konu ile ilgili... Yok bu ilaç bana mısın demiyor! Daha dil seçiminde ben yanlamışım zaten koltukta! 15. dakikada kendi horlamama sıçrıyorum koltuktan! Ben mi horluyorum?! Nerede bu ilacın prospektüsü? Yan etkilerinden biri de horlamamı? Sevgili gülüyor, kucağına yatırıyor, biraz da kafamı seviyor ve hoooop Burçin harikalar diyarında!
4 sene hollanda'da yaşamış, her türlü endorfin arttırıcı malzemeyi itina ile denemiş insan, iki dandik grip hapına osura osura uyuyorsa, ben bu tıbdan korkarım arkadaş!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder