17 Şubat 2010 Çarşamba

Analı kızlı... :)

Dün gece çekirdek ailemizin erkek tarafının nasıl çıldırdığına şahit olup kendisinin görüş mesafesinden fellik fellik kaçarak sabahı zor ettik, aynı çekirdek ailenin iki hatunu...

Analı kızlı prodüksiyon gururla sunar...

Kız geçen hafta Çarşamba Dolapdere'de muayene sebebiyle trafikten men edilen arabasını sivil polise eliyle teslim ederken ehliyetsiz olduğu ortaya çıkıp Gayrettepe trafik şube ve Beyoğlu Adliye arasında mekik dokuyaraktan polis teşkilatı, organize işler, yunuslar ve sivil polislerden oluşan ciddi bir ahbaplık grubu oluşturmuştu... Bir kaç gün sonrası telefonun kişiler bölümünü karıştırırken P harfindeki herkesin adının başında "polis" sıfatı olması biraz korkutucu olduğu için, artık başka vukuata karışmayacağıma dair kendi kendime sözler verdim...  He bir de arada anneme el vermişim sanırım ki dün gece kendisini Beylikdüzü karakolundan topladık...

Sebep: Arabasını soymaya teşebbüs
Sonuç: Sivili sivil olmayanı tek ayak üstünde duran bir karakol ahalisi ve içlerinden biri gizlice arayarak yardım istiyor, lütfen alın bu kadını buradan diye...
Baba: Bıktım sizden, kadınlardan nefret ettirdiniz beni...
Ben: Gidip annemi alayım ben babacım.?!
Baba: Otur poponun üzerine iki hafta üstüste karakollara gidilmez...
Anne: Beylikdüzü karakolunu muma çevirdim, şimdi olay yeri ekibi ile aracın başındayım! Yalnız niye ön camı değilde arka camı kırmış? Çalarsa ön camdan rüzgar çarpmasın diye mi? (telefonda ben koptum, arka fonda da olay yeri inceleme yarıla yarıla gülmekteydi)

Gecenin bir körü eskortlarla eve geldi bizimkiler! Ehhhh benimde evde olmam sebebiyle benim sivil polis şöyleydi, seninki böyleydi, karakolda o vardı, bu yoktu, benim arabayı bağladılar, yeddi eminler, telsiz konuşmaları geyiklerine dalınca ve çok gülünce baba şımarıklığımıza, densizliğimize, vukuat çıkarma aşkımıza ve bizden bıkkınlığına verdi veriştirdi! ama biz makaraları o kadar koparmıştık ki yerlerde yuvarlana yuvarlana güldük...

EN SONUÇ: Baba bizimle konuşmuyor... Küstü!

Ve biz - Sayar familyasının hatunları - tüm polis birimlerini seviyoruz! Başınız sıkışırsa arayın! Her türlü yönlendirme yaparız!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder