6 Ocak 2010 Çarşamba

Hayırlara vesile olması dileği ile...



Kalbim yine müzikler dinlemekte...
Kendi müziklerini bestelemekte...
Hatırlayıp düşününce boş zamanlarda gülücükler hakim Burçin dünyasına...
Aşk?!
Yok, biz küsüz onunla! Özür dileyene kadar da barışmaya niyetim yok!
Ama mantık?!
Heh ondan bol bol var son zamanlarda...
Bir an gelip yine beyin kalbe yenilecek... Biliyorum...
Seviyorum da o halleri...
Ama daha uslu, daha dingin, daha cazgır, daha oturaklı, daha deli ve daha acemiyim...
Başka ne isterim diye düşünsem, bulamam birşey...
:)
En harikasından bir gülücük de 2010 yılı ilk yazısına bugün!
İlk duble rakı, ilk öpüş, ilk seviş, ilk korku gibi birşey oldu...
Çok daha fazla söz barındırmasını isterdim içinde, çok daha komik hikayeler, yılbaşı serüvenlerim...
Ama yok onlar çıkmadı
Bu çıktı...
Bu aralar bundan başka birşey çıkmaz gibi demiyorum :)
Ne de olsa lodos arkası hep kar yağıyor en kuytulara...
İyisi mi kalın kazaklar altı, elleri hoh'layan adama kalbi sımsıkı tutmasını tembihlemek!
:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder